فروش بادام
خانه / پودر بادام زمینی / فروش پودر بادام زمینی درجه یک ایرانی با قیمت مناسب

فروش پودر بادام زمینی درجه یک ایرانی با قیمت مناسب

یکی از محصولات جانبی بادام زمینی پودر بادام زمینی می باشد. پودر بادام زمینی درجه یک یکی از محصولات کم یاب و بکیفیت بازار است که با توجه به نمونه های خارجی در بازار وجود دارد این محصول بسیار طرفداران زیادی برای خرید دارد ما با تولید پودر بادام زمینی درجه یک ایرانی می توانیم نیاز بسیاری از مصرف کنندگان این محصول را به یک پودر بادام زمینی درجه یک و باکیفیت ایرانی برطرف سازیم

اندازه و سایز های پودر بادام زمینی

پودر بادام زمینی در سایز ها و همچنین اندازه های مختلفی تولید و روانه بازار می شود. پودر بادام زمینی بنا به مصرفی که در صنعت و یا مصارف غذایی که دارد در سایز و مقدار معینی بسته بندی و تولید میشود و همه ساله روانه بازار می گردد. برای خرید بهترین پودر بادام زمینی ایرانی کافیست با مشاورین ما در تماس باشید تا ابتدا از سایز مورد نیاز خودتان مطمئن گردید و سپس با سفارش تولید محصول خود در کوتاه ترین زمان پودر بادام زمینی خود را تحویل بگیرید.

اندازه های پودر بادام زمینی

سایز ۵۰ خرید بادام زمینی خارجی
سایز ۶۵
سایز ۷۷
سایز ۱۱۴
سایز ۱۴۵

خرید بهترین پودر بادام زمینی ایرانی

برای خرید بهترین پودر های بادام زمینی ایرانی کافیست با مشاورین ما در تماس باشید تا علاوه بر دریافت کیفیت این محصولات و همچنین نمونه های تولیدی شرکت ما بتوانید راحت تر از مزه و همچنین طعم بسیار عالی این پودر های بادام زمینی بهره مند شوید. با توجه به اینکه ما در مطلب گذشته در مورد کیفیت پودر بادام زمینی و همچنین طعم های متنوع آن به اطلاع داده ایم این قابلیت در شرکت ما وجود دارد که بتوانیم پودر بادام زمینی باکیفیت و درجه یکی را به سفارش مشتریان در سایز های متنوع تولید نماییم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه کافیست با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

فروش بادام زمینی شب عید

با نزدیک شدن به سال نو و شب های عید بازار فروش بادام زمینی که …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *