فروش بادام
خانه / بادام زمینی بدون غلاف / فروش بادام زمینی بدون غلاف درجه یک به صورت عمده

فروش بادام زمینی بدون غلاف درجه یک به صورت عمده

یکی از پر مصرف ترین بادام زمینی های تولید شده در کشور بادام زمینی بدون غلاف می باشد. فروش بادام زمینی بدون غلاف به صورت خام و همچنین برشته در بازار های داخلی بسیاری رونق و مشتری دارد. برای اینکه بتوانید بادام زمینی های باکیفیت و مطلوبی را خریداری نمایید کافیست با ما در ارتباط باشید.

بادام زمینی باغلاف و مصارف آن در بازار

فروش بادام زمینی بدون غلاف
فروش بادام زمینی بدون غلاف

بادام زمینی که کشاورزان همه ساله برداشت می نمایند بادامی است که به صورت غلاف دار و با پوست برداشت می شود و به همین جهت شما این محصول را در بازار بسیار بیشتر و انبوه تر مشاهده می نمایید. این محصولات برداشت شده در بازار بدون فراوری استفاده های زیادی را نخواهند داشت. به همین جهت شما این محصول را در بازار به صورت برشته و یا خام تمیز شده قابل مشاهده می باشد.

مصارف بادام زمینی های باغلاف

بادام زمینی باغلاف می تواند مصارف بسیاری را داشته باشد. به صور مثال مصرف این محصول برای صادرات از سایر مصارف چشم گیر تر بوده و مشتریان این محصول بیشتر به دنبال تهیه یک بادام باغلاف باکیفیت و تمیز می باشند تا این محصول را بتوانند به سایر کشور ها صادرات نمایند. از مصارف دیگر بادام زمینی باغلاف نگه داری بلند مدت آن می باشد که سبب می شود بادام مدت زمان بیشتری را تحمل نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

انواع بادام زمینی بدون غلاف تولید داخل

تقریباَ همه بادام های تولید شده در کشور دارای غلاف بوده و با پوست روانه بازار می گردند و شامل موارد زیر می باشند.

  1. بادام زمینی آستانه اشرفیه
  2. بادام زمینی پارس آباد
  3. بادام زمینی مینو دشت
  4. بادام زمینی جنوب
  5. بادام زمینی خلخال
بادام زمینی خام قیمت
بادام زمینی خام قیمت

فروش بادام زمینی بدون غلاف درجه یک به صورت عمده

برای خرید بادام زمینی باغلاف شما می توانید با ما در تماس باشید تا با معرفی انواع بادام زمینی های باغلاف بهترین بادام را به شما معرفی نموده و شما نیز به راحتی خریداری نمایید. بادام زمینی های باغلاف عرضه شده توست ما به سه نوع عمومی قابل تقسیم می باشند.

  • بادام زمینی باغلاف خام
  • بادام زمینی باغلاف خام سورت شده
  • بادام زم خام خشک شده
  • بادام زمینی خام خشک سورت شده
شما می توانید برای مصارف خود نیاز بادام زمینی مصرفی خود را سفارش دهید تا ما در کوتاه ترین زمان برای شما آماده نماییم و با بهترین قیمت به دست شما برسانیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

فروش بادام زمینی درجه یک در سایز ها و کیفیت های متنوع

ما در اینجا با تولید انواع بادام زمینی های باکیفیت در سایز ها و همچنین بسته بندی های متنوع می توانیم نیاز بسیاری از مصرف کنندگان این محصول را برطرف سازیم. برای اینکه شما بتوانید از کیفیت و همچنین قیمت های روز محصولات ما در اطلاعات بیشتری کسب نمایید کافیست با ما در تماس باشید تا بهترین محصولات بادام زمینی را برای مصارف خود معرفی و خریداری نمایید. ما با مشاوره رایگان برای تهیه یک محصول مناسب برای مصرف شما می توانیم نیاز شما را به بادام زمینی به راحتی برطرف سازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *