فروش بادام
خانه / بادام زمینی برشته / خرید بادام زمینی ریز برشته با قیمت مناسب

خرید بادام زمینی ریز برشته با قیمت مناسب

بادام زمینی ریز برشته امروزه کاربرد های بسیاری در صنعت برای مصرف کنندگان دارد. خرید بادام زمینی ریز برشته با توجه به گرانی مغز گردو و همچنین افزایش قیمت بادام زمینی ها بسیار افزایش پیدا نموده و به این جهت مشتریان بسیاری را کجذوب خود نموده است. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتها با ما همراه باشید.

چگونه بادام زمینی ریز را تهیه نماییم؟

خرید بادام زمینی ریز
خرید بادام زمینی ریز

با برداشت بادام زمینی و پوست کندن بادام در دستگاه های مخصوص حالا موقع جدا سازی بادام های درشت و ریز می باشد. به این صورت بادام زمینی ریز تهیه و خریداری می شود. این بادام زمینی ریز می تواند بسته به اندازه و سایز انواع بادام ها متفاوت باشد. به طور مثال بادام های ریز بذر ترک مقداری از بادام های ریز بومی تولید شده در کشور متفاوت است اما کیفیت آنها نیز بسیار متفاوت می باشند.

قیمت انواع بادام زمینی برشته

در ماه های مختلف سال شما می توانید بادام زمینی های برشته ریز را با قیمت های متفاوتی تهیه نمایید. به طور مثال در سال گذشته بادام زمینی های ریز دارای نوسان بسیاری بودن و قیمت های بسیار متفاوت شدند که سبب شد مصرف این محصول نیز تحت شعاع قرار بگیرد. قیمت این بادام زمینی ها در ابتدای سال با فراوان بودن بادام زمینی های ریز بسیار پایین بوده و رفته رفته با افزایش بادام زمینی برشته این محصول نیز دچار افزایش قیمت گردید و از این رو شیب سعودی بسیاری را در سال گذشته تجربه نموده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید

انواع بادام زمینی ریز برشته

خرید بادام زمینی ریز
خرید بادام زمینی ریز

انواع بادام زمینی های ریز برشته شده و موجود در بازار به تولیدات داخلی تعلق دارند. بادام زمینی های ریز را نیز با بسته ها و به صورت خام و بوداده روانه بازار می گردند.

بادام زمینی ریز آستانه اشرفیه

بادام زمینی پارس آباد

بادام زمینی ریز مینو دشت

بادام زمینی  ریز ترکی

بادام زمینی ریز خلخالی

بادام زمینی ریز جنوب

بادام زمینی ریز خارجی

خرید بادام زمینی ریز برشته با قیمت مناسب

برای خرید یک بادام زمینی ریز باکیفیت و مناسب شما میتوانید با مشاورین ما در تماس باشید و با ارتباط مستقیم با کارشناسان ما به راحتی از قیمت روز انواع بادام زمینی های ریز و همچنین قیمت روز آنها نیز مطلع گردید. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با ما در تماس باشید و به صورت مستقیم کیفیت محصولات ما را به صورت مستقیم بسنجید و با دریافت نمونه از محصول خریداری شده خود اطمینان حاصل فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

فروش بادام زمینی برداشت سال ۱۴۰۰ با قیمت های باور نکردنی

برای خرید یک بادام زمینی درجه یک و تازه ایرانی کافیست با مشاورین ما در تماس باشید تا بهترین بادام زمینی های ایرانی را با قیمت های مناسب در اختیار شما قرار دهیم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *