فروش بادام
خانه / بادام زمینی آستانه / فروش بادام زمینی خام آستانه اشرفیه دو پوست با قیمت مناسب

فروش بادام زمینی خام آستانه اشرفیه دو پوست با قیمت مناسب

بادام زمینی خام آستانه
بادام زمینی خام آستانه

فروش بادام زمینی دو پوست و خا ایرانی برای صنایع بسیاری مهم و با اهمیت می باشد. برای خرید بهتر بادام زمینی خام آستانه و یا برخی از بادام زمینی های خام و برشته ایرانی می توانید با ما در تماس باشید. در اینجا ما با فروش انواع بادام زمینی ایرانی با قیمت های بسیار مناسب قصد داریم که عرضه مستقیم بادام زمینی را در کشور داشته و مشتریان را از خرید بادام زمینی بی نیاز نماییم.

خرید اینترنتی بادام زمینی خام آستانه اشرفیه

شرکت اسپارود با فروش بهترین بادام زمینی های تولید شده در کشور می تواند نیاز بسیاری از صنایع را به تهیه و خرید بادام زمینی برطرف سازد. به طور مثال برای خرید با پوست و یا برشته آستانه اشرفیه می توانید از شرکت ما به بهترین قیمت و همچنین و به کیفیت بالا بادام زمینی مورد نیاز تان را تهیه و از مصرف آن نهایت رضایت را داته باشید. بادام زمینی های خام موجود در کشور برای مصارف بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. به همین جهت شما می توانید می توانید برای مصارف مختلف و مورد نیازتان می توانید با ما در تماس باشید تا بهترین بادام زمینی های خام ایرانی را که قیمت های مناسبی دارند را برای شما معرفی و تهیه نمایییم. شما با خرید اینترنتی بادام زمینی خام آستانه اشرفیه یکی از راه های تهیه بهتر و  قیمت مناسب تر بادام زمینی برای مشتریان است که می تواند نیاز بسیاری از مصرف کنندگان را برطرف سازد.

بادام زمینی خام آستانه
بادام زمینی خام آستانه

قیمت انواع بادام زمینی ایرانی به صورت خام

اگر می خواهید از قیمت های روز انواع بادام زمینی به ضورت خام و یا برشته مطلع شوید کافیست با ما در تماس باشید تا قیمت های روز بادام زمینی را برای مشتریان عزیز بازگو نماییم و آنها را در خرید مناسب برنجشان کمک نماییم. اما در اوایل فصل برداشت در سال ۹۸ شاهد افزایش چشم گیر بادام زمینی در بازار بوده ایم و این موضوع باعث خرید کمتر بادام توسط مشتریان نیز باعث شده است. برای اینکه شما بتوانید خرید مناسبی را در مورد بادام زمینی داشته باشید دانستن قیمت های روز انواع مختلف بادام بسیار با اهمیت خواهد بود. در زیر به صورت مختصر قیمت های روز بادام زمینی خام را برای مشتریان عزیز بازگو می نماییم تا بتوانند در خریدشان تصمیم بهتری بگیرند.

بادام زمینی خام آستانه اشرفیه با غلاف          ۱۲۰۰۰تومان

بادام زمینی خام پارس آباد با غلاف                ۱۱۰۰۰ تومان

بادام زمینی ریز خام                                    ۲۱۰۰۰ تومان

بادام زمینی متوسط خام                            ۳۵۰۰۰ تومان

بادام زمینی مینو دشت                              ———–

 

مرکز فروش بادام زمینی به صورت عمده کجاست؟

اگر برای خرید عمده بادام زمینی می خواهید اقدام نمایید باید مراکز خرید این محصول را بدانید تا بتوانید یک بادام زمینی باکیفیت را با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید. یکی از مراکز بزرگ خرید بادام زمینی در کشور ما شهرستان آستانه اشرفیه است. این شهرستان با تولید انبوه انواع بادام زمینی باکیفیت شاید رتبه یک تولید بادام زمینی در کشور را داراست. به همین جهت مشتریان زیادی برای خرید بهتر بادام زمینی به این شهرستان سفر می نمایند و بادام زمینی های خام و بو داده تولید شده در آستانه اشرفیه را خریداری می نمایند. برای خرید بهتر بادام زمینی های خام و یا بوداده ایرانی کافیست با ما در تماس باشید.

بادام زمینی خام آستانه
بادام زمینی خام آستانه

چرا بادام زمینی خام آستانه اشرفیه؟

یکی از بهترین بادام زمینی های تولید شده در کشور در بین این تولیدات متنوع بادام زمینی آستانه اشرفیه می باشد. به جهت تولید و همچنین مراکز خرید و فروش متعدد این شهرستان بادام زمینی آستانه اشرفیه بیشتر از سایر بادام مطرح و معروف شده است اما از سوی دیگر کیفیت بالا و همچنین طعم متفاوت این بادام سبب شده تا مشتریان این بادام را بیشتر نسبت به سایر بادام ها پسندیده و خریداری نمایند. از ویژگی های معروف بادام زمینی آستانه اشرفیه می توان به موارد زیر اشاره نمود. با این ویژگی های شما می توانید بدانید یک بادام زمینی باکیفیت چه ویژگی هایی دارد و تهیه بهترین بادام زمینی ها برای شما راحت تر خواهد شد. ویژگی های بادام زمینی آستانه اشرفیه شامل موارد زیر می باشد.

  • داشتن ظاهر مناسب
  • طعم بسیار عالی بادام زمینی
  • سایز مناسب
  • برداشت عمده بادام
  • قیمت مناسب

 

از بادام زمینی های خام چه استفاده هایی می شود؟

بادام زمینی های خام دارای مصارف بسیاری هستند. به طور مثال اکثر استفاده های بادام زمینی های خام در صنایع وابسته و بالا دستی است که سبب می شود تا بادام زمینی خام به خودی خود مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گیرد. از بادام زمینی های خام در صنایع مختلفی استفاده نمی شود به جز اندکی از صنایع که آنها هم با تغییر و فراوری بادام زمینی سبب می شوند که بادام استفاده بیشتری و طعم بهتری برای مشتریان داشته باشند. از مصارف عمده بادام زمینی های خام می توان به موارد زیر اشاره نمود و این موارد مورد استفاده بسیاری از مصرف کنندگان نیز قرار می گیرد.

  1. استفاده به عنوان بذر بادام زمینی
  2. استفاده برای تولید کنندگان آجیل و خشکبار
  3. استفاده برای تولید کنندگان خلال بادام زمینی
  4. تولید کنندگان روغن بادام زمینی

 

چگونه یک بادام زمینی خام و باکیفیت تهیه نماییم.

برای اینکه بتوانید یک بادام زمینی باکیفیت و با قیمت مناسب تهیه نمایید باید به نکات بسیار مهمی توجه نمایید. از جمله این نکات می توان به کیفیت بادام از نظر ریز و درشتی و همچنین از نظر خشک شدن بادام زمینی باید بسیار مورد توجه مشتریان قرار بگیرد. برای تهیه بهتر بادام زمینی های باکیفیت می توانید با ما در تماس باشید تا بهترین تولیدات کشاورزان را برای شما معرف نماییم تا خرید مناسب بادام زمینی ها با غلاف و بدون غلاف شمال کشور را تجربه نمایید. شرکت اسپارود با عرضه انواع بادام زمینی های خام و برشته در کیفیت های متنوع برای مصارف مختلف می تواند نیاز بسیاری از شرکت ها مصرف کننده انواع بادام زمینی را برطرف سازد و اگر شما نیاز به خرید مناسب بادام زمینی دارید با ما در تماس حاصل فرمایید.

بادام زمینی خام آستانه
بادام زمینی خام آستانه

خرید بهترین بادام زمینی های ایرانی در شرکت اسپارود

همانطور که گفته شد شرکت اسپارود با عرضه مستقیم انواع بادام زمینی می تواند راه های مناسبی را برای خرید مشتریان فراهم نماید و امروزه مشتریان خرید بادام زمینی آستانه اشرفیه با تماس مستقیم و خرید اینترنتی بادام زمینی از سایت ما می تواند نیاز کراگاه و کارخانه خود را به بادام زمینی های ایرانی و خارجی برطرف سازد. انواع بادام زمینی های ایرانی عرضه شده توسط شرکت اسپارود شامل موارد زیر می باشند.

  1. انواع بادام زمینی خام
  2. انواع بادام زمینی برشته
  3. انواع کره بادام زمینی
  4. خلال بادام زمینی
  5. روغن بادام زمینی
  6. پودر بادام زمینی

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید تا بهترین بادام زمینی های تولید شده در کشور را به راحتی و با قیمت های مناسب خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید و فروش بادام زمینی

مرکز خرید و فروش بادام زمینی خام در ۱۰ مدل مختلف / بازار بادام زمینی ایرانی

اگر به دنبال یک مرکز خرید و فروش بادام زمینی در کشور هستید تا بتوانید …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *