فروش بادام
خانه / بادام زمینی خارجی / خرید بادام زمینی خارجی خام با قیمت مناسب

خرید بادام زمینی خارجی خام با قیمت مناسب

به دلیل موارد استفاده زیاد بادام زمینی امروزه بسیاری از بادام زمینی خارجی با کیفیت ها و در جه های مختلف بازار ما خرید و فروش می‌شوند. خرید بادام زمینی خارجی می تواند نیاز بسیاری از تولید کنندگان فراورده های بادام زمینی را برطرف سازد. چنانچه قصد خرید یک بادام زمینی خارجی با کیفیت و با قیمت مناسب را دارید با ما در تماس باشید.

بادام زمینی خارجی خام

از کشورهای همسایه بادام زمینی های زیادی همه ساله با فرا رسیدن سال نو وارد بازار کشور ما می شوند. این بادام زمینی ها با کیفیت ها و همچنین قیمت های متنوع نیاز بسیاری از مشتریان عمده بادام را برطرف می سازند. عموم بادام زمینی های وارداتی به صورت خام و در دو نوع با غلاف و بدون غلاف وارد کشور می شوند. برای اینکه شما بادام زمینی های خام و باکیفیتی را تهیه نمایید باید از انواع مختلف بادام های خارجی مطلع باشید. آیا می دانید چند نوع بادام زمینی خارجی در بازار ما خرید و فروش می شوند؟

خرید بادام زمینی خارجی
خرید بادام زمینی خارجی

انواع بادام زمینی خارجی

  1. بادام زمینی با غلاف عراقی
  2. بادام زمینی باغلاف چینی
  3. بادام زمینی با پوست چینی
  4. بادام زمینی بدون پوست چینی
  5. بادام زمینی با پوست هندی
  6. بادام زمینی با پوست سودانی
  7. بادام زمینی با پوست مصری
  8. بادام زمینی ازبک
  9. بادام زمینی افغانستانی
  10. بادام زمینی باغلاف ترکی
  11. بادام زمینی با پوست ترکی

برای اینکه هر کدام از عکس های بادام زمینی ها را مشاهد نمایید می توانید از طریق کانال تلگرامی ما اقدام نمایید و همچنین با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خرید بادام زمینی خارجی
خرید بادام زمینی خارجی

قیمت انواع بادام زمینی های خارجی

با توجه به آن که نوسانات قیمت ارز در بازار کشور ما بسیار زیاد گردیده است، قیمت انواع بادام زمینی ها به صورت روزانه تغیر می نماید و ما نمی توانیم قیمت ها را انتشار دهیم. اما شما به راحتی می توانید با مراجعه به کانال تلگرامی ما بتونید قیمت انواع بادام زمینی های خارجی را دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر از موجودی انبار و همچنین کیفیت انواع این بادام ها می توانید با مشاورین ما در تماس باشید.

خرید بادام زمینی خارجی
خرید بادام زمینی خارجی

خرید بادام زمینی خارجی خام

برای خرید بادام زمینی خارجی خام شما می توانید با عرضه سفارش خود و دریافت پیش فاکتور بادام زمینی خام باکیفیت ما را به راحتی تهیه و خریداری نمایید. به همین جهت ما نیز برای تنظیم بازار برای خریداران عمده انواع بادام زمینی با عرضه مستقیم توانسته ایم نیاز بسیاری از مشتریان بازار را نیز برطرف سازیم. اگر در مورد کیفیت و همچنین قیمت انواع این بادام ها سوال هایی داشته اید می توانید با شماره های تماس زیر تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده بادام زمینی خام

قیمت عمده بادام زمینی خام در آستانه اشرفیه به صورت فله

برای خرید بهتر بادام زمینی خام و باکیفیت آستانه اشرفیه می توانید با ما در تماس باشید تا با بهترین قیمت و بهترین کیفیت نیاز شما را به بادام زمینی ایرانی برطرف سازیم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *