فروش بادام
خانه / بادام زمینی آستانه / قیمت عمده بادام زمینی خام در آستانه اشرفیه به صورت فله

قیمت عمده بادام زمینی خام در آستانه اشرفیه به صورت فله

یکی از پر مصرف ترین بادام زمینی هایی که در بازار بسیار خرید و فروش می شود بادام زمینی خام می باشد. قیمت عمده بادام زمینی خام عموماٌ در آستانه اشرفیه تعیین و در بازار روانه می شود و از این جهت برای مشتریان بسیار مهم است که بدانند قیمت بادام زمینی در بازار آستانه اشرفیه چقدر است. برای کسب اطلاعات لازم ز کیفیت بادام زمینی های سال ۹۹ و همچنین قیمت عمده بادام زمینی خام کافیست با ما در تماس باشید.

عرضه انواع بادام زمینی خام

بادام زمینی خام به چند صورت روانه بازار می شود که هر کدام از این نوع بادام ها دارای مشتریان فراوانی می باشند. از سوی دیگر بادام زمینی های باکیفیت دارای مشتریان خارجی هستند که بادام زمینی ایرانی را برای صادرات به کشور های دیگر مد نظر دارند. اما بادام زمینی های خامی که در بازار عرضه می شوند شامل موارد زیر می باشند.

  • بادام زمینی با غلاف خام
  • بادام زمینی درشت خام
  • بادام زمینی متوسط خام
  • بادام زمینی ریز خام
  • بادام زمینی سفید شده خام
فروش بادام زمینی عمده خام ایرانی
بادام زمینی خام

بهترین بادام زمینی خام تولید شده در ایران

برای پاسخ به این سوال شما باید ابتدا مصرف خود را بدانید و به مشاورین اطلاع دهید. از نظر عمومی بهترین بادام زمینی تولید شده در کشور بادام زمینی آستانه اشرفیه می باشد اما ما با این نظر موافق نیستیم. زیرا بهترین بادام زمینی را مشتریان تعیین می کنند و مشتری نیز بر اساس نوع تولیدی که دارد بهترین را انتخاب می نماید.

به همین جهت قبل از اینکه شما بخواهید قیمت بادام زمینی ها را بدانید ابتدا باید مصارف خود و سپس قیمت روز محصول را در جریان باشید تا بهترین انتخاب را داته باشید.

فروش عمده بادام زمینی باغلاف
بادام زمینی باغلاف خام

قیمت عمده بادام زمینی خام در آستانه اشرفیه

در بازار کشور ما متاسفانه به دلیل سوء مدیریت قیمت انواع کالا ها به روز انتخاب شده و عرضه می شود و هیچ کونه تضمینی برای ثابت ماندن قیمت ها وجود ندارد. به طور مثال شما در سال ۹۸ با قیمت های عجیبی روبرو شدید و در سال ۹۹ نیز این قیمت ها ادامه داشت.

همانطور که می دانید قیمت بادام زمینی و یا هر کالایی بستگی به عرضه و تقاضای محصول در بازار دارد و از این رو شما باید عرضه و تقاضای بازار را در اختیار داشته باشید تا بتوانید از قیمت های آینده محصولات خود اطمینان داشته باشید.

شرکت اسپارود ا بهره گیری از کارشناسان متخصص در امر فروش و بازار یابی می تواند کمک خوبی به شما در تهیه و خرید بادام زمینی نماید زیرا ما تولید کننده و عرضه کننده مستقیم محصولات زرعی همچون بادام هستیم و مشتریان خود را در شرایط سخت تنها نخواهیم گذاشت.

برای خرید بهتر بادام زمینی های ایرانی کافیست با ما در تماس باشید تا با مشاوره ها مناسب و تهیه بادام زمینی باکیفیت شما را در خریدتان همراهی نماییم.

اسپارود
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

فروش بادام زمینی درجه یک

فروش بادام زمینی درجه یک به صورت عمده

بادام زمینی درجه یک ایرانی یکی از بهترین بادام های تولید شده در منطقه می …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *