فروش بادام
خانه / بادام زمینی خام / مرکز خرید و فروش بادام زمینی خام در ۱۰ مدل مختلف / بازار بادام زمینی ایرانی

مرکز خرید و فروش بادام زمینی خام در ۱۰ مدل مختلف / بازار بادام زمینی ایرانی

مرکز خرید و فروش بادام زمینی
مرکز خرید و فروش بادام زمینی

اگر به دنبال یک مرکز خرید و فروش بادام زمینی در کشور هستید تا بتوانید نیاز بادام زمینی های خود را به بادام های برشته و یا خام با کیفیت های متنوع برطرف سازید سری به سایت ما بزنید. ما در اینجا با عرضه و فروش انواع بادام زمینی های ایرانی با کیفیت های بسیار بالا و قیمت های استثنایی می توانیم نیاز بسیاری از عمده فروشان را به این محصول برطرف سازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

بازار بادام زمینی ایرانی کجاست؟

اگر شما یک کاسب و مشتری بادام زمینی باشید می دانید بیشترین بازار بادام زمینی در کشور در شمال و به خصوص در شهرستان آستانه اشرفیه می باشد. بادام زمینی آستانه اشرفیه با شهرت بسیار در سطح کشور و به خصوص در سطح منطقه حرف های زیادی برای گفتن دارد و به همین جهت مشتریان بسیاری را نیز به خود جذب نموده است. بادام زمینی های ایرانی دارای کیفیت بسیار بالاتری  نسبت به مشابه خارجی خود هستند که می تواند نقش بسیار تعیین کننده ای برای خرید بهتر بادام برای مشتریان داشته باشد.

به جزء آستانه اشرفیه و بادام زمینی بسیار معروفش شما بازار بزرگ تهران را برای خرید انواع بادام زمینی های خارجی می توانید به عنوان دومین بازار معروف کشور شناسایی نمایید تا بیشتر تجار برای خرید بادام زمینی های مورد نیازشان از این ۲ بازار استفاده نمایند. برای بهتر شناسایی هر دو بازار شما می توانید از کارشناسان ما بهره ببرید تا بهترین خرید را داشته باشید.

بازار بادام زمینی داخلی

با تپجه به تولید عمده بادام زمینی در شمال کشور و به خصوص در استان گیلان می توان گفت که بهترین بازار برای خرید بادام زمینی های خام و برشته ایرانی در شمال کشور می باشد. بازار شمال کشور بسیار پور رونق بوده و از فصل برداشت بادام زمینی تا انتهای فصل کشت بادام در سال بعد می تواند بسیار مناسب باشد و مشتریان برای خرید بهترین بادام زمینی ها از این بادام ها استفاده می نمایند.

بازار بادام زمینی خارجی

با توجه به اینکه بیشتر وارد کنندگان بزرگ انواع محصولات در تهران مشغول به کار هستند می توان گفت بهترین بازار برای خرید انواع بادام زمینی های خارجی در شهر تهران می باشد. با توجه به اینکه وارد کنندگان بزرگی برای خرید و فروش انواع بادام زمینی در تهران مشغول به کار است به همین جهت تهران را بزرگترین وارد کننده بادام زمینی های خارجی در کشور نیز می توان نام نهاد. برای خرید یک بادام زمینی خارجی باکیفیت نیز می توانید روی ما حساب کنید.

انواع مختلف بادام زمینی ایرانی چه نام دارند؟

مرکز خرید و فروش بادام زمینی
مرکز خرید و فروش بادام زمینی

بادام زمینی امروز به دلیل مصرف کمتر آب در کشت مشتریان زیادی برای تولید دارد و به همین جهت شما در بسیاری از شهر ها کشت بادام زمینی را به صورت عمده شاهد هستید. از عمده کشاورزانی که در شهر های مختلف از ما بذر بادام زمنیی آستانه اشرفیه را برای کشت بادام زمینی خود تهیه کرده اند می توان به شهر های زیر اشاره نمود:

  1. کرمانشاه
  2. همدان
  3. خوزشتان
  4. دزفول
  5. اهواز
  6. بیرجند
  7. اردبیل
  8. کردستان
  9. مازندران
  10. خراسان
  11. گلستان
  12. گیلان

در این میان برخی از شهر ها در تولید بادام زمینی شهره هستند و می توانند به صورت عمده این محصول را روانه بازار نمایند. بهترین و مشهور ترین تولید کنندگان بادام زمینی در کشور که بادام زمینی ایرانی را با کیفیت تولید و روانه بازار می کنند شامل شهر های زیر می باشند.

 

۱۰ مدل از بهترین بادام زمینی های موجود در بازار ایران را بشناسید

اگر بخواهیم برای مشتریان خود بهترین بادام زمینی های ایرانی را برای مشتریان معرفی نماییم تا بتوانند نیاز خود را برطرف سازند می توانیم به برخی از بادام زمینی های ایرانی و برخی از بادام زمینی های خارجی اشاره نماییم. برای اینکه بهتر بتوانید بادام زمینی مورد نظرتان را خریداری نمایید و برای مصارف مورد نظرتان با قیمت مناسب تری بادام زمینی خرید نمایید می توانیم به بادام زمینی های زیر اشاره نماییم.

  1. بادام زمینی آستانه اشرفیه
  2. بادام زمینی می نو دشت
  3. بادام زمینی پارس آباد
  4. بادام زمینی هندی
  5. بادام زمینی سودانی
  6. بادام زمینی ازبکستانی
  7. بادام زمینی عراقی
  8. بادام زمینی افغانستانی
  9. بادام زمینی مصری
  10. بادام زمینی دزفول

قیمت روز بادام زمینی های ایرانی در سال ۹۸

برای خرید مناسب شما حتماً باید قیمت بادام زمینی را به روز داشته باشید. این امر زمانی به چشم می آید که قیمت های روز بادام زمینی به صورت لحظه ای تغییر نموده و به همین جهت داشتن قیمت های روز بادام زمینی و همچنین یک چشم انداز مناسب برای تغییر قیمت بادام می تواند به هرچه بهتر خرید شما کمک نماید. ما در شرکت اسپارود توانسته ایم با برسی شرایط بازار و رابطه مناسب با کشاورزان از قیمت های لحظه ای بادام در کشور به راحتی مطلع باشیم و این قیمت ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. برای کسب اطلاع در مورد انواع بادام زمینی خام و برشته کافیست با ما در تماس باشید

مرکز خرید و فروش بادام زمینی
مرکز خرید و فروش بادام زمینی

مرکز خرید و فروش بادام زمینی در انواع مختلف

ما در شرکت اسپارود با تولید و عرضه انواع بادام زمینی ها در بسته های متنوع توانایی تامین بسیاری از مشتریان را برای خرید بهتر بادام زمینی را داریم و با تضمین کیفیت و همچنین قیمت عرضه شده خیال مشتریان را از بابت خرید یک بادام زمینی باکیفیت برطرف خواهیم ساخت. عرضه مستقیم انواع بادام زمینی ها شامل

  • بادام زمینی برشته با غلاف

  • بادام زمینی برشته بدون غلاف

  • بادام زمینی برشته شور شده

  • بادام زمینی برشته بدون پوست

  • بادام زمینی خام با غلاف

  • بادام زمینی خام بدون پوست

  • بادام زمینی خام بدون غلاف

می توانیم بسیاری از نیاز های مشاغل مختلف به بادام زمینی را به راحتی رطرف سازیم. به همین جهت مرکز خرید و فروش بادام زمینی شرکت ما در شهرستان آستانه اشرفیه با عرضه مستقیم انواع بادام زمینی با قیمت های بسیار مناسب می تواند گزینه مناسبی برای خرید بادام زمینی شما باشد.

فروش عمده بهترین بادام زمینی های ایرانی در شمال

مرکز خرید و فروش بادام زمینی
مرکز خرید و فروش بادام زمینی

فروش عمده بادام زمینی سال ۹۸ از اواخر مرداد ماه شروع شده است و بادام زمینی امسال با کیفیت مناسبی و همچنین قیمت های جدید عرضه شده است. فروش عمده بادام زمینی نیز در این شهرستان همه روز ادامه دارد و کارشناسان خرید ما با خرید مناسب بادام زمنیی از کشاورزان این شهرستان و سایر شهرستان ها سعی بر برطرف سازی نیاز مشتریان عمده ما دارند. اگر شما برای خرید یک بادام زمینی باکیفیت در شمال کشور هستید کافیست با مشاورین ما در تماس باشید تا علاوه بر دریافت قیمت های روز این بادام  زمینی ها با ما در تماس باشید. به یاد داشته باشید برای خرید یک بادام زمینی باکیفیت حتماً شرایط خرید بادام زمینی را در نظر داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده بادام زمینی خام

قیمت عمده بادام زمینی خام در آستانه اشرفیه به صورت فله

برای خرید بهتر بادام زمینی خام و باکیفیت آستانه اشرفیه می توانید با ما در تماس باشید تا با بهترین قیمت و بهترین کیفیت نیاز شما را به بادام زمینی ایرانی برطرف سازیم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *