فروش بادام
خانه / بادام زمینی خام / بادام زمینی خام قیمت مناسب و خرید عمده آن

بادام زمینی خام قیمت مناسب و خرید عمده آن

برای خرید یک بادام زمینی خام قیمت مناسب شما می توانید با مراجعه به سایت ما و یا ارتباط مستقیم با مسئول فروش ما، محصول خود را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی خریداری نمایید. کافیست با ما در تماس باشید تا قیمت های روز این محصول را دریافت نمایید.

بادام زمینی خام و مصارف آن

بادام زمینی خام قیمت
بادام زمینی خام قیمت

بادام زمینی و مصرف آن از ابتدای برداشت بادام شروع شده و در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه در بسیاری از تولیدی های بادام از بادام های خام استفاده می شود و همچنین فروش خام این محصول که برای بسیاری از کشاورزان بسیار آسان تر می باشد بادام زمینی خام را شما در بازار می توانید به آسانی خریداری نمایید. بادام زمینی در کشور ما انواع مختلفی دارد که به صورت خام در بازار عرضه می گردد و بنا به مصارف شما می تواند تهیه و خریداری شود. برای اینکه بدانیم چند نوع بادام زمینی خام در بازار عرضه می گردد انواع مدل های بادام خام را برای شما معرفی می کنیم.

  • بادام زمینی خام با غلاف

  • بادام زمینی خام بدون غلاف

  • بادام زمینی خام ریز با پوست

  • بادام زمینی خام بدون پوست

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید

انواع بادام زمینی های بادام خام

در بازار های داخلی و عمده فروشی ها انواع مختلفی از بادام زمینی وجود دارد که می توانید آنها را به عنواوین مختلف در مصارف متنوع استفاده نمایید. با توجه به کیفیت و همچنین قیمت های بادام زمینی و همچنین میزان روغن موجود در بادام ها، مصارف این محصولات نیز بسیار متفاوت می باشد و شما برای مصرف بادام زمینی و تهیه بادام خود با قیمت مناسب می توانید با ما در تماس باشید. اما بادام های خامی که در بازار می توانید تهیه نمایید شامل موارد زیر می باشند.

به یاد داشته باشید که بادام زمینی های داخلی و خارجی در طعم بسیار متفوت هستند و در هنگام خرید حتماً به کیفیت آنها دقت و یا در صورت عدم آشنایی با مشاورین کار بلد مشورت نمایید

بادام زمینی داخلی

  1. بادام زمینی آستانه
  2. بادام زمینی پارس آباد
  3. بادام زمینی مینو دشت
  4. بادام زمینی خلخال
  5. بادام زمینی کشت جنوب

 

پادام زمینی خارجی

  1. بادام زمینی عراقی
  2. بادام زمینی سودانی
  3. بادام زمینی هندی
  4. بادام زمینی چینی
  5. بادام زمینی ازبک
  6. بادام زمینی افغانی
  7. بادام زمینی مصری

خرید عمده بادام زمینی خام قیمت مناسب

بادام زمینی خام قیمت
بادام زمینی خام قیمت

برای خرید محصولات خود با قیمت های مناسب و رقابتی برای تولید محصولات خود کافیست با ما در تماس باشید تا بهترین بادام ها را با قیمت های مناسب برای مصارف شما معرفی نموده و برای شما عرضه نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین قیمت عمده این محصولات کافیست با ما در تماس باشید و قیمت های روز این محصولات را دریافت نمایید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات لازم در مورد نوع و کیفیت این محصولات به کانال تلگرامی ما نیز پیوسته و از این طریق نیز ما را دنبال نمایید.

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده بادام زمینی خام

قیمت عمده بادام زمینی خام در آستانه اشرفیه به صورت فله

برای خرید بهتر بادام زمینی خام و باکیفیت آستانه اشرفیه می توانید با ما در تماس باشید تا با بهترین قیمت و بهترین کیفیت نیاز شما را به بادام زمینی ایرانی برطرف سازیم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *