فروش بادام
خانه / بادام زمینی برشته / فروش عمده بادام زمینی برشته به صورت فله

فروش عمده بادام زمینی برشته به صورت فله

بادام زمینی برشته یکی از محبوب ترین خشکبار های تولید شده در کشور ماست که امروزه طرفداران فراوانی را نیز جذب نموده است. فروش عمده بادام زمینی به فروشگاه ها و همچنین شرکت های بزرگ بسته بندی این امکان را می دهد که محصول باکیفیت را به دلخواه خود بسته بندی نمایند.

بیشترین مصرف بادام زمینی در کشور در کدام بخش هاست؟

فروش عمده بادام زمینی
فروش عمده بادام زمینی

شاید برای  شما هم جالب باشد که بادام زمینی های تولید شده در کشور و یا وارداتی در کدام مصارف و چه بخش هایی مورد استفاده قرار میگیرند.بیشتر بادام زمینی تولید شده در کشور ما به مصرف آجیل و خشکبار می رسد و برخی از این بادام نیز صرف تولید انواع محصولات و مشتقات بادام زمینی همچون کره بادام زمینی، روغن بادام زمینی، خلال بادام زمینی، شیرینی های بادام زمینی و بسیاری از موارد مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می کیرند. اما بیشتر بادام زمینی تولید شده به عنوان بادام خوراکی و یا مورد استفاده در صنعت کشت به عنوان بذر بادام زمنیی می باشد.

بادام های مورد استفاده در بخش خشکبار کدام موارد هستند؟

به دلیل مصرف بالای خشکبار در کشور و به خصوص بادام زمینی و همچنین تولید محدود بادام زمینی داخلی بسیاری از بادام زمینی هایی که در بخش خشکبار کشور استفاده می گردند در واقع خارجی می باشند و تفاوت های بسیاری نیز دارند. با این حال می توان بادام های عمده ای که در بخش مصرف خوراکی استفاده شده اند و همه ساله برشته شده و شور میگردند به دو نوع بادام زمینی ها داخلیو  خارجی تقسیم بندی نمود.

فروش عمده بادام زمینی

بادام زمینی های داخلی

در داخل کشور بادام زمینی ها به سه صورت برشته می گردند. بخشی با غلاف(پوسته ای خارجی) بخشی بدون غلاف و  همچنین بخش کمی نیز بدون پوست برشته شده و شور می گردند. اما اگر بخواهیم از لحاظ نوع آنها را برسی نماییم بادام های داخلی شامل موارد زیر می باشند.

  1. بادام زمینی آستانه اشرفیه
  2. بادام زمینی پارس آباد دشت مغان
  3. بادام زمینی مینو دشت
  4. بادام زمینی گرگان
  5. بادام زمینی خلخال
  6. بادام زمینی جنوب
  7. بادام زمینی کرمانشاه

بادام زمینی های خارجی

در بین بادام های خارجی به دلیل استفاده بیشتر آنها در بخش صنعت بخش عمده ای از بادام های به صورت خام مورد استفاده قرار میگیرند اما در این میان هستند بادام زمینی هایی که به هر سه شکل بالا برشته شده و روانه بازار میگردند. این بادام ها شامل موارد زیر می باشند.

  1. بادام زمینی عراقی
  2. بادام زمینی ازبکستانی
  3. بادام زمینی هندی
  4. بادام زمینی چینی
  5. بادام زمینی سودانی
  6. بادام زمینی مصری
  7. بادام زمینی افغانستانی
برای خرید بادام زمینی برشته وارد شوید

فروش عمده بادام زمینی برشته به صورت عمده

چنانچه شما نیز قصد خرید یک بادام زمینی باکیفیت در شکل ها و همچنین کیفیت های متنوع می باشید کافیست درخواست خود را با واحد فروش ما در میان بگذارید و با خرید مناسب بادام خود بتوانید نیاز مشتریان خود را برطرف سازید. ما همه ساله با تولید انبوه و عمده انواع بادام زمینی های داخلی و خارجی و فروش این محصولات در بازار های داخلی و خارجی توانسته ایم مشتریان خود ار از کیفیت و همچنین قیمت های بادام های خود راضی نگه داریم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

فروش بادام زمینی برداشت سال ۱۴۰۰ با قیمت های باور نکردنی

برای خرید یک بادام زمینی درجه یک و تازه ایرانی کافیست با مشاورین ما در تماس باشید تا بهترین بادام زمینی های ایرانی را با قیمت های مناسب در اختیار شما قرار دهیم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *