فروش بادام
خانه / بادام زمینی ایرانی / فروش عمده بادام زمینی ایرانی با قیمت مناسب

فروش عمده بادام زمینی ایرانی با قیمت مناسب

آیا به دنبال خرید بادام زمینی مناسب با قیمت های مناسب در بازار میباشید؟ آیا تا کنون فروش عمده بادام زمینی را تجربه نموده اید و یا از خرید های عمده خود راضی بودید؟ بادام زمینی های ایرانی را تا چه میزان میشناسید؟ با ما همراه باشید تا به پاسخ این سوال ها برسید؟

بادام زمینی یکی از محصولات عمده مردم در شمال کشور میباشد و به دلیل فراوانی آن در خطه شمال عموماً فوش عمده بادام زمینی در این مناطق صورت میپذیرد. بادام زمینی های ایرانی انواع مختلفی دارند وشاید برای شما مهم نباشد که بادام ها در کجا کشت شده اند اما برای اینکه طعم مناسب و همچنین قیمت های آنها را بهتر متوجه شوید باید حتماً این موارد را بدانید.

در اینجا با هم یک نگاه اجمالی به بادام زمینی های ایرانی خواهیم کرد و شما را با کیفیت آ«ها آشنا مینماییم.

انواع بادام زمینی ایرانی

در کشور ما چند نوع بادام زمینی کشت میشود و این بادام زمینی ها را به منطقه کشت آنها میشناسند.

  1. بادام زمینی گلی آستانه
  2. بادام زمینی محلی آستانه
  3. بادام زمینی پارس آباد
  4. بادام زمینی پارس آباد (بذر ترکی)
  5. بادام زمینی مینو دشت

این چند نوع بادام زمینی در کشور ما بسیار بیشتر از سایر بادام زمینی ها دیده میشود و فروش عمده بادام زمینی ها بیشتر رونق دارد.

حال کدام یک از بادام زمینی ها برای شما بهتر است و قیمت آنها چگونه میباشد؟

کیفیت بادام زمینی های ایرانی

اگر بخواهید در مورد کیفیت بادام زمینی های ایرانی به طور کل نظر دهیم باید بگوییم عموم بادام زمینی های کشت شده در کشور دارای کیفیت بسیار مناسب و همچنین قیمت خوبی نسبت به نمونه های خارجی خود میباشند.

بادام زمینی های ایرانی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و از نمونه های خارجی خود که طعم و مزه مناسبی ندارند بسیار بهتر و مناسب تر میباشند.

به یاد داشته باشید شما ابتدا باید بدانید مصرف شما در چه زمینه ای است تا بهتر بتوانید بادام زمینی مناسب خود را خریداری نمایید.

کیفیت بادام زمینی آستانه

بادام زمینی آستانه یکی از بهترین بادام های تولید شده در منطقه میباشد و این ادعا نه تنها یک شایعه بلکه واقعیتی انکار نا پذیر است. بادام زمینی های تولید شده در آستانه اشرفیه در دو نوع بذر گلی شده و بذر محلی بوده که بذر گلی آن به دلیل کیفیت و همچنین محصول بیشتر بسیار برای مشتریان مناسب تر بوده است.

فروش عمده بادام زمینی

بذر محلی بادام زمینی آستانه شاید این روز ها در کشور ما کمتر از گذشته کشت شده و به همین جهت در بازار نیز به سختی میتوان آن را تهیه نمود.

در مجوع بادام زمینی آستانه اشرفیه در هر دو نوع بذر آن در اندازه مناسبی میباشند و همچنین میزان روغن و طعم آ«ها نیز بسیار بالا و مناسب بوده است. فروش عمده بادام زمینی آستانه اشرفیه به کشور های دیگر نیز چند سالی است شروع شده و پیش بینی میشود این صادرات ادامه داشته باشد.

کیفیت بادام زمینی پارس آباد

بادام زمینی های پارس آباد یک مقدار در طعم با بادام زمینی های ایرانی متفاوت میباشند. با اینکه بادام زمینی های پارس آباد در بیشتر مناطق از بذر گلی آستانه استفاده میشوند اما با این وجود در طعم مقداری متفاوت میباشند که آن هم به دلیل شرایط جوی و خاک مناطق میباشد.

فروش عمده بادام زمینی

بادام بذر کلی پارس آباد مغان کیفیت و اندازه مناسبی دارد اما یک مقدار از بادام آستانه کوچک تر میباشد. تولید بادام زمینی گلی در این شهر در سالهای گذشته بسیار بالا رفته است و شما امروزه میتوانید بسیاری از زمین های کشاورزی را رویت نمایید که از این بذر با کیفیت استفاده مینمایند.

اما بذر ترکی که در این شهر اخیراً کشت آن افزایش پیدا نموده است اندازه بزگتر از بذر ایرانی خود دارد که همین امر سبب شده زود جای خود را در بین بازاریان ما باز نماید اما همچنان طعم مناسب بادام های ایرانی سبب میشود تا این بادام تازه وارد در دل مصرف کنندگان به خوبی جا باز ننماید و مصرف بادام های ایرانی به مراتب بیشتر از این نوع بادام باشد.

کیفیت بادام زمینی مینو دشت

بادام زمینی مینو دشت نیز یکی دیگر از بادام زمینی های داخلی و انبوه تولید در ایران میباشد که دارای اندازه کوچک تر از دو بادام قبلی بوده و در عین حال قیمت مناسب تری نیز دارد. بادام زمینی مینو دشت مقداری رنگ تیره تری نیز دارد که همین موضوع سبب سخت تر شدن فروش آن نسبت به سایر بادام ها میشود.

فروش عمده بادام زمینی

بادام زمینی مینو دشت که دارای قیمت مناسب تری است عموماً در صنایع مورد استفاده قرار میگیرد و شما این نوع بادام را کمتر در بازار مشاهده مینمایید.

فروش عمده بادام زمینی ایرانی

اگر به دنبال خرید بادام زمینی به صورت عمده میباشید باید حتماً ابتدا از کیفیت بادام های خریداری شده خود بسیار مطمئن گردید. بادام زمینی های تولید شده در کارگاه های ما کیفیت مناسب و با قیمت های بسیار رقابتی روانه بازار میشوند و برای فروش عمده بادام زمینی های خود ما امروزه شرایط مناسبی را قرار داده ایم.

کافیست شما با مشاورین ما در ارتباط باشید تا ابتدا کیفیت بادام زمینی های خود را بشناسید و پس از دریافت قیمت های مناسب خود به راحتی بادام مورد نظرتان را خریداری نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید در هر ساعت با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

قیمت انواع بادام زمینی برشته تازه و اعلا ایرانی

یکی از مشکلاتی که بازاریان خشکبار با آن رو برو هستند تهیه قیمت انواع بادام …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *