فروش بادام
خانه / بادام زمینی آستانه / فروش بادام زمینی تازه در ۲ نوع با کیفیت آستانه و دشت مغان با قیمت مناسب

فروش بادام زمینی تازه در ۲ نوع با کیفیت آستانه و دشت مغان با قیمت مناسب

فروش بادام زمینی تازه
فروش بادام زمینی تازه

با شروع فصل برداشت و همچنین تولید بادام زمینی در شمال کشور فروش بادام زمینی تازه برشته نیز در این شهرستان ها آغاز شده است. بادام زمینی تازه برشته دارای کیفیت طعم بسیار بالایی می باشند و به همین جهت مشتریان خاصی نیز دارند. برای خرید و فروش بادام زمینی تازه در انواع مختلف و کیفیت های متنوع را به راحتی و با قیمت های مناسب انجام دهید کافیست با ما در تماس باشید.

خرید و فروش بادام زمینی تازه

در بین آجیل فروان و بسیاری از صنایع خری و فروش انواع بادام زمینی تازه بسیار مهم و نقش کلیدی دارد. برای خرید بادام زمینی تازه باید ابتدا بدانید فصل برداشت و ورود بادام زمینی به بازار چه زمانی می باشد و بهترین زمان های خرید بادام زمینی چه زمان هایی است. به دلیل اینکه ما برای مشتریان عمده خود شرایط خاصی را فراهم می کنیم می توانیم به صورت مستقیم و از طریق تماس تلفنی با قیمت های روز محصولات بادام زمینی بیشتر آشنا نماییم اما برای خرید بهتر بادام زمینی برای مشتریان کوچک تر در ادامه زمان و موقع عرضه بادام زمینی به بازار را بازگو خواهیم نمود. بادام زمینی تازه با رنگی خاص و همچنین طعم بسیار عالی برای مشتریان عرضه می گردد و همه مشتریان باید طعم این بادام را بشناسند تا از برخی از سود جویی ها جلوگیری شود.

فروش بادام زمینی تازه
فروش بادام زمینی تازه
می توان با افزودن رنگ به بادام زمینی رنگ بهتری به آن داد اما طعم آن بسیار سخت تغییر نماید به همین جهت شاید بسیاری از مشتریان با طعم بادام زمینی را شناسایی می نمایند. جالب است بدانید که با برشته سازی بادام های قدیمی و همچنین اضافه کردن آنها به صورت اندک به بادام های جدید اختلاط نموده تا تشخیص بادام باکیفیت سخت شود. به همین جهت برای خرید بادام های خود دقت بیشتری نمایید و حتماً سعی کنید بادام زمینی باکیفیت و تازه را به صورت اصل خریداری نمایید.

زمان برداشت و تولید بادام زمینی تازه چه موقع است؟

اما زمان برداشت بادام زمینی در شمال کشور کی می باشد؟ بیشتر بادام زمینی های تولید شده در کشور در ابتدای شهریور ماه برداشت می شوند و این برداشت ها ادامه نیز خواهد داشت. برای اینکه در مناطق مختلف بادام زمینی دیر تر کشت می شود بادام زمینی های برخی مناطق همچون جنوب کشور و پارس آباد دشت مغان تقریباً اوایل فصل پاییز برداشت می شوند و به همین جهت تا ورود این بادام زمینی ها در بازار شما تا اواسط فصل پاییز قیمت های بالایی را در خرید بادام زمینی مشاهده می نمایید.

مرکز خرید و فروش بادام زمینی
مرکز خرید و فروش بادام زمینی

اما چه زمانی موقع خرید بهتر بادام زمینی می باشد؟ برای خرید بادام زمینی باید ما دو نوع روش خرید و شرایط خرید را برسی نماییم. عموم مشتریان بادام زمینی به دو روش بادام را خریداری می نمایند که همین موضوع سبب می شود که نتوان تاریخ و زمان خاصی را برای خرید بهتر بادام زمینی مطرح نمود اما می توان از یک قاعده کلی برای خرید بادام استفاده نمود.

عموم مشتریان به روش های زیر بادام زمینی را خریداری می نمایند:

بادام زمینی برشته

بادام زمینی خام بدون غلاف

بادام زمینی خام با غلاف

به یاد داشته باشید که در هر صورت شما برای خرید بهتر بادام زمینی باید بادام هایی را خریداری نمایید که رطوبت کمتری را در خود داشته باشند تا میزان ماندگاری آنها افزایش پیدا کند. برای خرید بادام زمینی برشته باید حتماً بادامی را انتخاب نمایید که دارای برشتگی بیشتری باشد و طعم خامی به خود نداشته باشد که این امر سبب می شود مدت زمان بیشتری بادام برشته مانگار شود. برای بادام زمینی های خام نیز سعی کنید از بادام زمینی های دو خشکه و اماده استفاده نمایید زیرا این بادام ها مدت بیشتری را برای شما ماندگاری خواهند شد و موارد مصرف بیشتری نیز خواهند داشت.

خرید بادام زمینی های برشته

همانطوری که در نکته بالا در مورد نوع خرید بادام زمینی ها به شما اطلاع داده ایم بادام زمینی برشته باید بسیار خوب برشته شود تا بتواند برای مصرف کننده مدت زمان بیشتری را ماندگاری داشته باشد. به طور مثال بادام زمینی های برشته در تمام استان ها به صورت متوسط تا ۳ ماه ماندگاری خواهند داشت این شرایط به شرطی می باشد که بادام زمینی حتماً به خوبی برشته شده باشد. پس برای خرید این بادام ها شما زمان های خاصی را پیش رو دارید که می توانید از این زمان ها به صورت بهینه استفاده نمایید و بادام زمینی ها برشته را به موقع و تازه خریداری نمایید تا مشتریان خود را نیز راضی نگه دارید.

خرید بادام زمینی خام

بادام زمینی های خام به دو گروه تقسیم می شوند که مشتریان بیشتر به این دو محصول توجه داشته و از این دو محصول خریداری می نمایند.

  • بادام زمنیی های خام با غلاف
  • بادام زمینی های خام بدون غلاف

خرید بادام زمینی خام با غلاف

بادام زمینی خام با غلاف را شما می توانید از کشاورزان این شهرستان ها خریداری نمایید و قیمت های متنوعی نیز برای آنها مشخص شده است. برای خرید بهتر این بادام زمینی ها شما می توانید از فروشندگان عمده نیز کمک بگیرید زیرا آنها بادام زمینی های عمده خریداری نموده و به صورت عمده به فروش میرسانند و شاید قیمت این محصولات با خرید آنها از کشاورزان متفاوت نباشند. در هر صورت شما برای خرید مناسب بادام زمینی های ایرانی نیاز به وجود یک کارشناس در کنارتان خواهید داشت و برای اینکه خرید مناسب و باکیفیت را تجربه کنید حتماً از نکته های گفته شده در این مطلب استفاده نمایید.

فروش بادام زمینی تازه
فروش بادام زمینی تازه

خرید بادام زمینی بدون غلاف

برای خرید بادام زمینی بدون غلاف خیلی عجله نکنید. بادام زمینی های بدون غلاف به سرعت تغییر رنگ خواهند داد و نمی توان آنها را به مدت طولانی نگه داری نمود و به همین جهت برای خرید بهتر بادام زمینی های بدون غلاف حتماً آها را تازه و خشک شده تهیه نماید. بادام زمینی های بدون غلاف مدت زمان بسیار کمی ماندگاری دارند و برای خرید آنها نباید عجله نمود. اگر بتوانید بادام زمینی بدون غلاف را به صورت خشک شده تهیه نمایید می توانید مدت بیش از یک ماه آن را نگهداری کنید و رنگ آن نیز کمترین تغییر را داشته باشد.

نکته ۱ به یاد داشته باشید که بادام های خام خشک شده مستقیماً از کشاورزان تهیه شده و در آنها میزانی گل و علوفه بادام وجود دارد و این موارد جزء ضعف های بادام زمینی ها به شما نمی آیند. نکته ۲ برای خرید بادام زمینی ها اگر می خواهید از کشاورزان استفاده نمایید حتماق با مشورت باشد زیرا منظور کشاورزان از فروش بادام شاید با ان چیزی که شما تصور داشته اید بسیار متفاوت باشد و خرید مناسبی برای شما به همراه نداشته باشد. نکته ۳ در صورتی که می خواهید از بادام زمینی های باکیفیت استفاده نمایید می توانید سفارش دهید تا در مبدا تمیز شده و قابل عرضه شوند و شما نیز به راحتی آنها را مصرف نمایید.

انواع بادام زمینی های تازه ایرانی را می شناسید؟

با شروع فصل پاییز در استان های شمالی برداشت بادام زمینی آغاز می گردد و به سراسر کشور عرضه می گردد. برای اینکه شما بتوانید بهترین بادام زمینی های تولید شده در شمال کشور را تهیه نمایید می توانید از خطه شمال استفاده کنید. بادام زمینی های تازه ایرانی می تواند نیاز بسیاری از صنایع را به تامین نیازشان برطرف سازد. انواع بادام زمینی هایی که در فصل پاییز برداشت شده و در بازار به فروش می رسند شامل موارد زیر می باشند.

  • بادام زمینی آستانه اشرفیه
  • بادام زمینی پارس اباد
  • بادام زمینی مینو دشت
  • بادام زمینی جنوب کشور
شناسایی بادام زمینی های باکیفیت ایرانی قدری دشوار می باشد زیرا اکثر بادام زمینی ها از بادام های باکیفیت آستانه اشرفیه تولید شده اند و به همین جهت شناسایی آنها از یکدیگر مشکل می باشد. اما راه حل مناسبی برای تهیه و خرید بادام زمینی های تازه ایرانی است که آن هم شناسایی از روی ظاهر می باشد. برای خرید بهتر بادام زمینی های خود از مشاوره های ما استفاده نمایید.

فروش بهترین بادام زمینی تازه ایرانی

خرید بادام زمینی خارجی
خرید بادام زمینی خارجی

یکی از بهترین بادام زمینی های تولید شده در کشور بادام زمینی استانه اشرفیه می باشد. این بادام زمینی باکیفیت می تواند نیاز شما را به تهیه یک آجیل مناسب برطرف سازد. اگر شما این بادام زمینی را به صورت تازه و به روز تهیه کنید مشتریان خود را می توانید نصبت به بادام های عرضه شده توسط شما راضی نگه داشته و همین امر سبب جلب مشتری بیشتر از سوی شما خواهد شد. بادام های تازه آستانه اشرفیه از لحاظ طعم و اندازه با یکدیگر متفاوت هستند و در ۳ سایز تولید و روانه بازار می گردند.

  1. بادام زمینی ریز آستانه اشرفیه
  2. بادام زمینی متوسط استانه اشرفیه
  3. بادام زمینی درشت آستانه اشرفیه

تولید و فروش بادام زمینی تازه آستانه اشرفیه با قیمت مناسب

شرکت اسپارود با تولید انواع بادام زمینی های ایرانی و خارجی در سایز ها و همچنین طعم های مختلف می تواند نیاز شما را به بادام باکیفیت در اندازه ها و سایز های مختلف برطرف سازد. یکی از تولیدات محبوب شرکت اسپارود که در بازار با مشتریان بسیاری نیز مواجه شده است بادام زمینی برشته و دو آتیشه آستانه اشرفیه است که طرفداران بسیاری داشته و برای خرید این محصول سفارشات خوبی نیز داشته ایم. اما شرکت اسپارود به جزء تولید وزمینی استانه اشرفیه محصولات دیگری را نیز روانه بازار می کند که قیمت های بسیار مناسب داشته و مورد استقبال مصرف کنندگان نیز قرار گرفته است. از جملف محصولات ما می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • بادام زمینی برشته
  • بادام زمینی با غلاف برشته
  • پوست بادام زمینی
  • خلال بادام زمینی
  • پودر بادام زمینی
  • کره بادام زمینی
  • روغن بادام زمینی
  • انواع بادام زمینی خام

فروش پوست و محصولات جانبی بادام زمینی

همانطور که گفته شد شرکت اسپارود با فروش پوست بادام زمینی و همچنین محصولات جانبی بادام زمینی می تواند زمینه را برای کسترش کسب و کار برای سایر شرکت ها نیز فراهم سازد. هم اکنون ما با عرضه پوست بادام زمینی به شرکت ها و گلخانه های بزرگ تولید کننده توانسته ایم مواد مورد نیاز آنها برای کسب کار این صنوف فراهم نموده ایم. برخی از مشتریان بزرگ پوست بادام زمینی شامل موارد زیر می شوند که چنانچه شما نیز نیاز به این محصول داشته اید می توانید با ما در تماس باشید و در مورد خرید و همچنین استفاده از این محصول اطلاعات لازم را کسب نمایید.

  1. گلخانه های سراسر کشور
  2. استفاده در تولید صنایع مبلمان
  3. استفاده در صنایع تولید زغال
  4. استفاده در تولید صنایع چوب
  5. استفاده در صنایع تولید کود
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید

خرید آنلاین انواع بادام زمینی آستانه اشرفیه و پارس آباد با قیمت مناسب

برای خرید مناسب بادام زمینی آستانه اشرفیه شما علاوه بر صرف وقت و هزینه برای خرید حضوری می توانید از روش های خرید غیر حضوری ما استفده نمایید. ما در این روش می توانیم نیاز مصرف کنندگان را بدون احتیاج به حضور فیزیکی آنها در محل بارگیری برطرف سازیم.

فروش بادام زمینی تازه
فروش بادام زمینی تازه

برای خرید غیر حضوری شما کافیست ابتدا نمونه محصول مورد نظرتان را دریافت نمایید و سپس با سفارش و همچنین در صورت نیاز تغییر در مورد نمونه به محصول باکیفیت و مد نظرتان برسید و در کمترین زمان ممکن از محصول خریداری شده خود استفاده نمایید. شرکت ما با عرضه مستقیم محصولات کشاورزی به خصوص در زمینه تولید بادام زمینی می تواند نیاز بسیاری از مشتریان خود برطرف نماید و به همین جهت به شما پیشنهاد می کنیم که خرید آنلاین را از شرکت ما تجربه نمایید. همچنین شما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید و از مشاوره های ما نیز استفاده نمایید.

قیمت روز بادام زمینی های ایرانی را آنلاین داشته باشید؟

فروش بادام زمینی تازه
فروش بادام زمینی تازه

قیمت انواع بادام زمینی های روز ایرانی همه روزه دچار تغییراتی می شود. اما جالب توجه است که امسال بر خلاف تصور تجار بزرگ بادام زمینی در ابتدای سال با قیمت های بسیار باالا خرید و فروش می شد اما رفته رفته دچار شیب نزولی گردید و به همین جهت مورد ضرر دهی بسیاری از کسبه نیز گردیده است. با ورود دیگر بادام زمینی های داخلی همچون بادام زمینی پارس اباد و همچنین بادام زمنیی مینو دشت بازار قیمتی بادام زمینی بسیار متعادل و رو به کاهش است که ما قیمت خرید انواع بادام زمینی ها را از کشاورزان برای شما در ادامه بازگو خواهیم نمود.

بادام زمینی آستانه اشرفیه           ۱۲۰۰۰

بادام زمینی پارس اباد                  ۹۰۰۰

بادام زمینی مینو دشت                ۸۰۰۰

بادام زمینی جنوب                      ۷۵۰۰

برای خرید و فروش بهتر انواع بادام زمینی و و کسب قیمت های روز آن با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

فروش بادام زمینی درجه یک

فروش بادام زمینی درجه یک به صورت عمده

بادام زمینی درجه یک ایرانی یکی از بهترین بادام های تولید شده در منطقه می …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *