فروش بادام
خانه / بادام زمینی چینی / ۳مدل از انواع بادام زمینی چینی فروش ویژه شرکت اسپارود را بشناسید

۳مدل از انواع بادام زمینی چینی فروش ویژه شرکت اسپارود را بشناسید

بادام زمینی چینی فروش
بادام زمینی چینی فروش

۳ مدل از انواع بادام زمینی چینی فروش ویژه شرکت ما را در ادامه این مطلب می توانید بیشتر بشناسید و با توجه به اینکه بادام زمینی های چینی نسبت به بادام زمینی های ایرانی مانند بادام زمینی آستانه اشرفیه دارای خریداران بیشتری می باشد می توانید با خرید مناسب این بادام زمینی شرایط تولید محصولات خود را بهبود بخشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه کافیست با ما در تماس باشید.

تفاوت های بادام زمینی ایرانی با بادام زمینی چینی درچیست؟

بادام زمینی چینی فروش
بادام زمینی چینی فروش

اگر بخواهید بادام زمینی های ایرانی و همچنین بادام زمینی های چینی را بیشتر بشناسید باید این دو محصول را تهیه و در مصرف تفاوت آنها را برسی نمایید. اما به طور کل تفاوت های بسیاری برای این دو محصول می توان نام برد. به طور مثال طعم بادام زمینی های ایرانی که نسبت به بادام زمینی های چینی قابل مقایسه نیستند و از کیفیت بسیار مطلوب تری برخوردار می باشند. همچنین قیمت بادام زمینی های جینی که به طور کل با بادام های ایرانی قابل قیاس نبوده و به همین جهت مصرف آنها نیز در صنایع مختلف بسیار گسترده تر خواهد بود. در ادامه و همچنین تصویر زیر می توانید تفاوت های بیشتری را از بادام زمینی های ایرانی و همچنین بادام زمینی چینی مشاهده نمایید تا بهترین خرید خود را صورت دهید.

چگونه می توان بادام زمینی چینی را از بادام های داخلی تشخیص داد؟

  • بادام زمینی با غلاف چینی
  • بادام زمینی با پوست چینی
  • بادام زمینی بدون پوست چیمی
زبانه ۱ | این بادام زمینی از نظر ظاهری قابل شناسایی با بادام های ایرانی نمی باشد و بسیار دشوار می توان این محصول را شناسایی نمود
زبانه ۲ | این بادام زمینی می تواند بسیار شبیه به بادام های ایرانی باشد اما با طعم و همچنین پوست آن قابل شناسایی می باشد
زبانه ۳ | ما در کشورمان بادام زمینی بدون پوست تولید شده نداریم و به همین جهت از روی قیمت می توان به راحتی این محصول را شناسایی نمود.

 

با توجه به این توضیحات می توان گفت خریداران بسیاری همه ساله به دنبال تهیه و خرید بادام زمینی چینی مورد نیاز خود شان هستند. آیا خریداران این محصول را می شناسید؟

خریداران بادام زمینی چینی چه کسانی هستند؟

شما با شناسایی خریداران بادام زمینی چینی می توانید برای مصرف بادام خود تصمیم راحت تری گرفته و متوجه آن شوید که بادام زمینی چینی برای چه کسانی مورد استفاده و در چه صنایعی کاربرد خواهد داشت. به همین جهت ما کسانی(گروه هایی) که این محصول را بیشتر استفاده می کنند را به شما معرفی می نماییم تا اگر نیاز به خرید بادام زمینی چینی داشته اید و این بادام نیاز شما را برطرف می سازد به راحتی این بادام را تهیه نمایید و قیمت تمام شده محصول خود را کاهش دهید. صنایعی که استفاده از بادام زمینی چینی را در دستور کار دارند شامل موارد زیر می باشند:

  • صنایع بسته بندی بادام زمینی
  • صنایع تولید کره بادام زمینی
  • صنایع تولید روغن بادام زمینی
  • صنایع تولید پودر بادام زمینی
  • صنایع تولید اساره بادام زمینی
  • صنایع تولید شیرینی و شکلات
  • صنایع تولید محصولات شیمیایی
  • صنایع تولید و عرضه محصولات دامی
  • کوره های تولید بادام زمینی
  • صنایع تولید خلال بادام زمینی

آیا بادام زمینی چینی برای شما نیز مناسب است؟

بادام زمینی چینی فروش
بادام زمینی چینی فروش

حال با توجه به این که بادام زمینی چینی برای موارد بالا قابل استفاده می باشد و بسیاری از صنایع دیگر نیز از این بادام زمینی در تولیدات خود استفاده می نمایند کافیست با ما در ارتباط باشید تا شما را بیشتر با خصوصیات و همچنین ویژگی های بادام زمینی چینی آشنا سازیم. یکی از این موارد که می تواند شما را بیشتر برای تهیه بادام زمینی مورد نظرتان راهنمایی نماید معرفی انواع بادام زمینی چینی می باشد که سبب می شود شما برای خرید بادام زمینی خیلی بیشتر و راحت تر تصمیم گیری نمایید. بادام زمینی چینی با ورود به کشور توانسته توازن مناسبی بین قیمت های بادام زمینی ایجاد نماید و همین امر سبب شده تا بسیاری از مصرف کنندگان بادام که به دنبال خرید یک محصول با قیمت مناسب تر باشند از این بادام استفاده نماید. انواع بادام زمینی جینی موجود در کشور شامل موارد زیر می باشند.

  • بادام زمینی چینی با غلاف خام

  • بادام زمینی چینی با پوست خام

  • بادام زمینی چینی بدون پوست خام

لیست خشکبار تولید شده در شرکت اسپارود

شرکت اسپارود با تولید انواع خشکبار ایرانی و همچنین محصولات خارجی همچون بادام زمینی چینی توانسته بسیاری از نیاز های تولید کنندگان صنایع دیگر را به بادام زمینی و همچنین خشکبار دیگر برطرف سازد. انواع خشکبار تولید شده در شرکت اسپارود را می توان در ادامه مشاهده نمود و مشتریان با سفارش خود می توانند از کیفیت های بالای تولیدات ما و همچنین قیمت های مناسب انواع بادام زمینی و همچنین خشکبار ما به راحتی اطمینان داشته باشند. خشمبار های ارائه شده و تولید شده در شرکت اسپارود از بهترین مواد اولیه ایرانی تهیه شده اند و مشتریان می توانند با تست نمونه های ارسالی کیفیت این محصولات را تاییید نمایند. خشبار های ارائه شده شرکت اسپارود در سال ۹۸ شامل موارد زیر م یاشند.

  1. بادام زمینی ایرانی
  2. بادام زمینی خارجی
  3. بادام درحتی ایرانی
  4. بادام هندی
  5. فندق
  6. خلال بادام زمینی
  7. خلال بادام درختی
  8. انواع برنج شمال کشور
ما در لیست محصولات مان شما را شگفت زده خواهیم کرد.

فروش عمده بادام زمینی خام چینی با قیمت مناسب

ما با فروش عمده انواع بادام زمینی ایرنی و همچنین انواع بادام زمینی خارجی می توانیم نیاز بسیاری از واحد های تولیدی را به تامین نیاز بادام زمینی های شان برطرف سازیم. شرکت اسپارود با تولید سالانه بیشت از ۵۰ تن از انواع بادام زمینی ایرانی و خارجی و عرضه آنها در بازار توانسته نقش مهمی در فراوری بادام زمینی در شمال کشور داشته باشد و با فروش بالای بادام زمینی های خام و عرضه مستقیم آنها برای خریداران بادام زمینی خام راه مناسبی برای تامین نیاز بسیاری از مشتریان باشد. شما نیز برای تامین نیاز بادام زمینی خود کافیست با ما در تماس باشید تا بهترین بادام زمینی های ایرانی و همچنین خارجی را با قیمت های بسیاری مناسب و در اسرع وقت خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در تماس باشید تا راهنمایی ها مناسبی برای خرید شما داشته باشند و قیمت های روز این محصولات را برای شما ارئه دهند. با ما همراه باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید

قیمت انواع بادام زمینی خارجی و همچنین بادام زمینی آستانه اشرفیه

بادام زمینی چینی فروش
بادام زمینی چینی فروش

اگر بخواهید قیمت انواع بادام زمینی خارحی و به خصوص بادام زمینی چینی را برای شما بازگو نماییم باید به این نکته توجه نمایید که در تاریخ ۱۳۹۸/۲۶/۲۲ هنوز بادام زمینی های تازه برداشت شده خارجی وارد کشور نشده اند و تنها بادام زمینی های برداشت سال گذشته در بازار موجود هستند که احتمال کرم خوردگی و پوسیدگی در آنها بسیار بالا بوده و به همین جهت ما از ارائه قیمت انواع بادام زمینی های خارجی در این تاریخ معذور می باشیم. به همین جهت شما اگر می خواهید قیمت روز این محصولات را داشته باشید کافیست با ما در تماس باشید تا از قیمت های روز و موجودی انبار مرکزی ما شما را بیشتر آشنا سازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. در اینجا برخی از قیمت های امروز بادام زمینی های خارحی و همچنین داخلی را به شما معرفی می نماییم.

بادام زمینی آستانه اشرفیه خام                   ۴۵۰۰۰

بادام زمینی پارس آباد                               ——-

بادام زمینی چینی                                   ۲۴۰۰۰

بادام زمینی هندی                                  ۱۴۰۰۰

بادام زمینی سودانی                               ۲۸۰۰۰

بادام زمینی با غلاف چینی                       ۱۲۰۰۰

بادام زمینی بدون پوست چینی                 ۲۶۰۰۰

بادام زمینی چینی فروش ویژه کدام موارد هستند؟

بادام زمینی چینی فروش
بادام زمینی چینی فروش

شرکت اسپارود با فروش ویژه انواع بادام زمینی های سال گذشته قصد دارد که انبار های شرکت را از بادام زمینی و همچنین محصولات سال گذشته که در معرض کرم خوردگی می باشند خالی نموده و برای بار های برداشت امسال جا باز نماید. شما نیز برای خرید بهتر بادام زمینی ها انتها انبار ما با مشاورین فروش ما و همچنین مسئول فروش شرکت اسپارود اقای مقدس نژاد تماس حاصل فرمایید تا شما را در امر خرید مناسب بادام زمینی بیشتر راهنمایی نمایید. به یاد داشته باشید که موجوی انبار بسیار محدود بوده و قیمت های عرضه شده بسیار مناسب و این فرصت را ازدست ندهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

خرید بادام زمینی چینی ارزان

با کاهش میزان موجودی بادام های باکیفیت داخلی کم کم بادام زمینی های خارجی در …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *