فروش بادام
خانه / بذر بادام آستانه / فروش بذر بادام زمینی در تهران و انواع بذر بادام موجود در ایران

فروش بذر بادام زمینی در تهران و انواع بذر بادام موجود در ایران

فروش بذر بادام زمینی در تهران
فروش بذر بادام زمینی در تهران

فروش بذر بادام زمینی در تهران چند سالی است که رو به افزایش می باشد. با توجه به افزایش کشت بادام زمینی در سراسر کشور و به خصوص شهرهای مرکزی ایران زمینی خرید و فروش این محصول نیز به مراتب بیشتر از گذشته شده است. مناطق کشت بادام زمینی در ایران بسیار گسترده است و برای اینکه بهتر با این مناطق آشنا شوید کافیست با ما در تماس باشید.

فروش بذر بادام زمینی در تهران با قیمت مناسب

یکی از مناطقی که کشت بادام زمینی و همچنین عرضه آن بسیار امروزه مورد توجه قرار گرفته است مرکز کشور ما می باشد. فروش بذر بادام زمینی در تهران در انواع مختلف در بسیاری مناطق قابل مشاهده و تهیه می باشد و شما می توانید به راحتی این محصول را خریداری نمایید. قیمت های بذر های بادام زمینی عرضه شده در تهران بنا به کیفیت و همچنین ظاهر این محصول می تواند بسیار متفاوت باشد و برای اینکه شما بهترین نوع بذر را تهیه نمایید می توانید از مشاوره های رایگان ما نیز بهره ببرید. کشت بادام زمینی در اصفهان نیز چند سالی است که شروع شده و مشتریان و کشاورزان این مناطق نیز بیشتر بذر بادام زمینی خود را از تهران تهیه می نمایند و به همین جهت خرید و فروش بذر در تهران بیشتر مناطق مرکزی کشور را نیز تحت پوشش قرار می دهد.

فروش بذر بادام زمینی در تهران
فروش بذر بادام زمینی در تهران

آیا بادام زمینی در تهران کشت می شود؟

پاسخ به این سوال که آیا بادام زمینی در تهران نیز قابل کشت می باشد می تواند قدری سخت باشد و عمومیت نخواهد داشت زیرا در بسیاری از مناطق تهران این محصول شاید قابل کشت نباشد. اما با توجه به کشت موفق این محصول در کرج و بسیاری از شهرهای اطراف تهران به دلیل آب و هوای مناسب کشت بادام زمینی امروزه می توان گفت که در بیشتر مناطق شهر تهران این محصول قابل کشت می باشد. از نکات قابل توجه دیگر بادام زمینی و کشت بادام زمینی نیاز بسیار کم این محصول به آب می باشد که سبب شده است کشت آن آسان تر و مناسب برای کشور ما شود. در بسیار از مناطق کشور ما آب و هوای خشک و گرم حاکم است که همین موضوع سبب می شود کشت بادام زمینی یکی از گزینه های مناسب برای کشاورزان باشد.

فروش بذر بادام زمینی در تهران
فروش بذر بادام زمینی در تهران

همچنین با توجه به اینکه امروزه نیاز بازار داخلی به بادام زمینی های باکیفیت بازار فروش بادام زمینی نیز بسیار رو به افزایش است و قیمت بادام زمینی نیز در حالت مناسب تری نسبت به سایر محصولات برخوردار می باشد. برای اینکه بهتر از شرایط کشت بادام زمینی و همچنین دریافت قیمت های روز این محصول مطلع شوید کافیست با ما در تماس باشید.

زمان کشت بادام زمینی در کشور ما چه زمانی است؟

زمان کشت بادام زمینی در مناطق مختلف کشور بسیار متفاوت می تواند باشد اما به طور کلی کشت بادام زمینی در اوایل فصل بهار شروع شده و تا اواخر تابستان نیز ادامه دارد. از نکته های مهم کشت بادام زمینی کشت دو محصول متفاوت در یک زمین می باشد. کشاوزان می توانند در کنار بادام زمینی محصول دیگری نیز قابل کشت می باشد و همین موضوع سبب شده است میزان برداشت محصولات در یک زمین زراعی افزایش داشته باشد و از سوی دیگر سود دهی بیشتری نیز برای کشاورزان را سبب شود.

به یاد داشته باشید که محصول دومی که در کنار بادام زمینی کشت می شود باید از دوره برداشت کمتری نسبت به بادام باشد تا مزاحم رشد بادام زمینی نشود.

برخی از محصولاتی که می توان در کنار بادام زمینی کشت شود شامل موارد زیر می باشند.

  • لوبیا

  • باقالا

  • باقلا مازندرانی

  • سیر

  • ترب

  • انواع سبزی

زمان برداشت بادام زمینی در کشور چه موقع است

زمان کشت بادام زمینی و همچنین برداشت بادام زمینی در بسیاری از مناطق کشور متفاوت و گسترده است. بای اینکه شما بهتر به ای موضوع پی ببرید باید به این نکته توجه نمایید که در مناطق بسیار گرم همچون جنوب کشور محصول بادام زمینی را در دو نوبت بهاره و پایزه می توان کشت و برداشت نمود. مناطق جتوبی کشور حتی تا جنوب کرمان که اخیراً به شکت بادام زمینی مبادرت نموده اند عموماً در یک نوبت می توانند از اواخر زمستان شروع نمایند و در اوایل مرداد برداشت کنند و همچنین در نوبت دوم در مرداد ما شروع به کشت و در مهر ماه محصول خود را برداشت نمایند که این موضوع دست کشاورزان این منطقه را برای کشت محصول بادام زمینی باز می گذارد.

فروش بذر بادام زمینی در تهران
فروش بذر بادام زمینی در تهران

اما در سایر نقاطی که زمستان سردی را می توانند شاهد باشند توصیه نمی شود که در فصل های سرد بادام زمینی را کشت و یا برداشت نمایند. به همین جهت عمدم کشور که در مناطق خشک سرد هتند این محصول را می توانند در اردیبهشت ماه کشت و در اواخر تابستان برداشت نمایند.

حتماً به یاد داشته باشید که از محصولی استفاده کنید که دارای ریشه سطحی و کم حجمی باشد تا بتوانید محصول بادام زمینی بهتری را در زمین پرورش دهید.

کدام بذر بادام زمینی بهتر از سایر بذر هاست

در کشور ما انواع بذرهای ایرانی و خارجی موجود است که هرکدام می تواند نیاز بخشی از جامعه را به کشت بادام زمینی برطرف سازد. به طور مثال برخی از بادام زمینی ها جنبه صنعتی دارند و بیشتر برای روغن کشی ها و همچنین تولید کره بادام زمینی مناسب هستند و برای خشکبار از آنها استفاده نمی شود. به همین جهت شما قبل از کشت بادام زمینی باید حتماً از محصولی که می خواهید کشت نمایید مطمئن شوید تا بهترین بادام را کشت نمایید و به طبع راحت تر محصول خود ر بفروشید. انواع مختلف بذر بادام زمینی موجود در کشور شامل موارد زیر می باشد.

  1. بذر بادام زمینی گلی
  2. بذر بادام زمینی آستانه اشرفیه
  3. بذر بادام زمینی پارس آباد
  4. بذر بادام زمینی مینو دشت
  5. بذر بادام زمینی ترکی
  6. بذر بادام زمینی هندی
  7. بذر بادام زمینی آمریکایی
  8. بذر بادام زمینی چینی

بهترین بذر بادام زمینی ایرانی

برای اینکه شما بهترین بذر بادام زمینی را شناسایی نمایید کافیست بدانید که این بذر را از چه نظر می خواهید مورد برسی قرار دهید. اگر بذر را برای محصولی می خواهید که مناسب خشکبار باشد خود یک بذر مناسب این کار است و اگر برای کار های صنعتی نیاز به بذر دارید بذر دیگری را به شما معرفی می نماییم. اما بهه طور کلی بهترین بذر های ایرانی را می توان به موارد زیر تقسیم بندی نمود.

  • بذر بادام زمینی آستانه اشرفیه
  • بذر بادام زمینی گلی
  • بذر بادام زمینی پارس آباد

قیمت بذر بادام زمینی در سال ۹۸

قیمت انواع بذر های بادام زمینی بسیار وابسته به موجودی بازار بادام زمینی و همچنین قیمت های روز این محصول می باشد. به طور مثال اگر در اواخر فصصل شما قصد خرید بذر بادام زمینی را دارید صد درصد قیمت این محصول گران تر از اوایل این محصول می باشد. این موضوع بسیار متوجه نیاز بازار و تقاضای کشاورزان به خرید بذر دارد که قیمت این محصول را بالا و پایین می برد. در هر صورت در سال ۹۸ هنوز قیمت های عمده بذر بادام زمینی مشخص نشده است و شما نیز برای خرید بهتر بذر بادام زمینی و یا کسب اطلاعات لازم می توانید با مشاورین ما در تماس باشید تا بهترین بذر موجود در بازار را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

فروش بذر بادام زمینی در تهران
فروش بذر بادام زمینی در تهران

فروش بادام زمینی در آستانه اشرفیه با قیمت مناسب

شرکت اسپارود یک شرکت پیشرو در امر تولید و همچنین عرضه بادام زمینی و انواع بذر بادام زمینی در شمال کشور می باشد که با تنوع محصول بسیار بالا می تواند نیاز مشتریان خود را به این محصول برطرف سازد. محصولات متنوع شرکت ما شامل موارد زیر می شوند.

  • انواع بادام زمینی بسته بندی
  • انواع بادام زمینی فله
  • انواع پودر بادام زمینی
  • انواع کره بادام زمینی
  • انواع روغن بادام زمینی
  • انواع بذر بادام زمینی

برای خرید بهتر این محصولات می توانید با مشاورین ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

عرضه مستقیم بذر بادام زمینی

عرضه مستقیم بذر بادام زمینی آستانه اشرفیه به سراسر کشور

برای راحتی کشت بادام زمینی در کل کشور ما با عرضه مستقیم بذر بادام زمینی  …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *