فروش بادام
خانه / بادام زمینی دشت مغان / فروش عمده بادام زمینی دشت مغان با قیمت های استثنایی در تهران

فروش عمده بادام زمینی دشت مغان با قیمت های استثنایی در تهران

یکی از بهترین بادام زمینی های تولید شده در کشور بادام زمینی دشت مغان می باشد. فروش عمده بادام زمینی دشت مغان در بسیاری از نقاط کشور و به خصوص در شهر تهران بسیار رونق دارد زیرا این بادام بسیار مناسب برای آجیل و خشکبار و همچنین محصولاتی همچون کره بادام زمینی می باشد. از سوی دیگر قیمت استثنایی این محصول مشتریان را ترغیب به خرید آن می نماید.

انواع بادام زمینی ایرانی کدامند؟

فروش عمده بادام زمینی دشت مغان
فروش عمده بادام زمینی دشت مغان

ما در کشور ایران مناطق مناسبی برای کشت بهتر بادام زمینی در اختیار داریم. به طوری که امروزه در بسیاری از مناطق کشور از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب کشت بادام زمینی بسیار رونق گرفته است. یکی از بهترین مناطق برای کشت بادام زمینی شهرستان پارس آباد دشت مغان می باشد. این منطقه با تولید انبوه بادام زمینی در کشور سهم مهمی برای تامین بادام مورد نیاز کشور را دارد و با تولید بادام زمینی های درجه یک و باکیفیت می تواند نیاز بسیاری از مراکز مصرف کننده بادام زمینی را برطرف سازد؟ شاید نتوان مرکز عرضه بادام زمینی دشت مغان به صورت مستقیم و به آسانی پیدا نمود اما می توان خرید بادام زمینی پارس آباد را به راحتی و به سهولت انجام داد و بادام زمینی درجه یک این شهرستان را با قیمت های مناسب تهیه نمود.

بادام زمینی پارس آباد دشت مغان دارای کیفیت مناسبی نسبت به سایر بادام های تولید شده در داخل کشور دارد به همین جهت تهیه آن می تواند نیاز بسیاری از مشتریان عمده را به محصول بادام زمینی برطرف سازد. از این رو تهیه این محصول برای بسیار از مشتریان و تولید کنندگان عمده مهم و با اهمیت است. برای اینکه بهتر بادام زمینی دشت مغان را بشناسید و با قیمت مناسب تر این بادام را خرید نمایید کافیست با ما در تماس باشید.

اما انواع بادام زمینی های ایرانی بسیار متنوع می باشند و ما در اینجا بیشتر این بادام ها که به صورت عمده تولید می گردند را برای شما معرفی می نماییم:

انواع بادام زمینی ایرانی

  1. بادام زمینی آستانه اشرفیه
  2. بادام زمینی پارس آباد دشت مغان
  3. بادام زمینی مینو دشت
  4. بادام زمینی جنوب
  5. بادام زمینی خلخال

حال با شناخت بادام زمینی های ایرانی می توانید بهتر برای خرید وارد بازار گردید اما شناسایی و خرید مناسب این محصولات از مرکز عرضه بادام زمینی شاید برای شما مشکل باشد؟

چرا قیمت بادام زمینی های ایرانی تفاوت زیادی با بادام؟

بادام زمینی های ایرانی نسبت به بادام های خارجی دارای کیفیت و طعم بسیار مناسب تری هستند و از این جهت کسانی که ی خواهند مصرف بادام زمینی را به صورت خام و یا به صورت طعم واقعی امتحان کنند با مقایسه این محصولات متوجه تفاوت های آنها می شوند. دلایل دیگری نیز برای این تفاوت وجود دارد که برخی از انها شامل موارد زیر می باشند:

  • کشت بادام زمینی در کشور ما به صورت نیمه مکانیزه و سنتی صورت می گیرد

  • در کشور های دیگر از بذر های اصلاح شده با میزان تولید بیشتر استفاده می گردد.

  • حمایت از بخش کشاورزی در بسیار از کشور ها بیشتر از کشور ماست و همین سبب افزایش تولید آنها میشود

همین عوامل سبب شده است شده که قیمت بادام زمینی های تولید شده در کشور ما بسیار بالاتر از سایر مناطق باشد اما باید به کیفیت مناسب این محصول در تولید داخل بادام زمینی نیز توجه نماییم.

در هر صورت برای مصراف داخل کشور بادام زمینی های ایرانی بسیار مناسب تر بوده و فقط در شرایط خاصی بادام زمینی های خارجی مورد استفاده قرار میگیرند.

فروش عمده بادام زمینی دشت مغان
فروش عمده بادام زمینی دشت مغان

بذر بادام زمینی دشت مغان از چه نوع بذری می باشد؟

یکی از دلایلی که بادام زمینی دشت مغان بسیار با کیفیت و مناسب در کشور ما معرفی شده است استفاده کشاورزان از بذرهای بادام زمینی آستانه اشرفیه است که سبب شده این محصول باکیفیت بسیار مناسب تر از سایر محصولات روانه بازار گردد. بادام زمینی دشت مغان بسیار شبیه به بادام آستانه اشرفیه است اما با چند تفاوت که به سختی می تون آن را تشخیص داد تفاوت این دو بادام شامل موارد زیر می باشند.

  • بادام زمینی استانه اشرفیه دارای طعم بهتری نسبت به بادام های دشت مغان می باشد.
  • بادام زمینی دشت مغان رنگ روشن تری به خود می گیرد.
  • میزان نگهداری بادام زمینی های دشت مغان بیشتر از بادام های آستانه می باشد.

به دلایل بالا بسیاری از تجار برای تامین نیاز های خود مبادرت به خرید بادام زمینی دشت مغان می نمایند و این بادام را برای مصارف خود انتخاب می کنند.

  • چرا بادام دشت مغان
  • خرید بادام زمینی دشت مغان
  • قیمت های بادام زمینی دشت مغان
زبانه ۱ |قیمت مناسب و کیفیت مطلوب برای شما می تواند جذاب تر باشد
زبانه ۲ | شما می توانید به راحتی از طریق سایتما خرید مناسبی را تجربه نمایید
زبانه ۳ | برای کسب اطلاع از قیمت های روز بادام زمینی کافیست با ما در تماس باشید

بهترین بادام زمینی برشته دشت مغان را از ما بخواهید

فروش عمده بادام زمینی دشت مغان
فروش عمده بادام زمینی دشت مغان

بادام زمینی دشت مغان به چند روش و در مدل های مختلف برشته و روانه بازار می گردد. به طور کلی بادام زمینی های تولید داخل شامل موارد زیر برای برشته شدن هستند و مشتریان می توانند این محصولات را با کیفیت های بالا انتخاب و خریداری نمایند.

  1. بادام زمینی با غلاف برشته
  2. بادام زمینی بدون غلاف برشه
  3. بادام زمینی متوسط برشته
  4. بادام زمینی ریز برشته
  5. بادام زمینی بدون پوست برشته
  6. بادام زمینی طعم دار برشته

این بادام ها در بسته های مختلف و به صورت فله آماده تحویل مشریان می باشد و شما می توانید بهترین بادام زمینی های دشت مغان را با قیمت های بسیار مناسب خریداری نمایید. برای کسب اطلاع در مورد قیمت های روز بادام زمینی می توانید با مشاورین ما در تماس باشید تا بهترین قیمت ها و همچنین کیفیت ها را برای شما بازگو نمایند و همچنین بهترین فصل خرید بادام زمینی را به صورت عمده مشخص نمایند.

جالب است بدانید که بهترین زمان خرید بادام زمینی از دشت مغان بستگی به بازار دارد و ما با برسی وضعیت روز بازار بادام زمینی برای مشتریان این زمان را بیان نموده قیمت های احتمالی محصول را نیز به اطلاع آنان خواهیم رساند.

فروش عمده بادام زمینی دشت مغان با قیمت مناسب به صورت مستقیم

چنانچه مشتاق خرید عمده بادام زمینی های ایرانی به خصوص بادام زمینی دشت مغان می باشید کافیست با ما در تماس باشید تا از لیست قیمت های روز بادام زمینی مطلع شده و در بهترین زمان ممکن بادام زمینی با کیفیتی را خریداری نمایید.

باتوجه به نوسانات بازار در سال ۹۷ امروز دیگر نمی توان لیست قیمت مطمئنی را ارائه کرد و به همین جهت ما به ارائه قیمت در تاریخ ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ بسنده می نماییم و شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما به صورت مستقیم در ارتباط باشید.

بادام زمینی با غلاف استانه اشرفیه             ۱۳۰۰۰

بادام زمینی با غلاف خشک شده آستانه      ۲۶۰۰۰

مغز بادام زمینی با پوست آستانه                ۴۵۰۰۰

بادام زمینی با غلاف دشت مغان                 ۱۳۰۰۰

مغز بادام زمینی دشت مغان                      ——-

برای خرید در شهر تهران نیز شما می توانید از طریق شرکت اسپارود نیازتان را برطرف سازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید در تهران با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

قیمت بادام زمینی دشت مغان

قیمت بادام زمینی دشت مغان و فروش استثنایی سال۹۸ اسپارود

آیا از فروش های استثنایی ما در سال ۹۸ مطلع هستید؟ آیا از قیمت های …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *