فروش بادام
خانه / بذر بادام آستانه / عرضه مستقیم بذر بادام زمینی آستانه اشرفیه به سراسر کشور

عرضه مستقیم بذر بادام زمینی آستانه اشرفیه به سراسر کشور

برای راحتی کشت بادام زمینی در کل کشور ما با عرضه مستقیم بذر بادام زمینی  باکیفیت آستانه اشرفیه سعی بر تولید روز افزون این محصول باکیفیت در کل کشور را داریم. برای اینکه کشاورزان محترم در سایر نقاط کشور بهترین بذر های بادام زمینی داخلی را بشناسند و به راحتی آنها را خریداری نمایند کافیست با ما در تماس باشند.

آیا بادام زمینی در همه نقاط کشت می گردد؟

یکی از سوالات متداولی که بسیار از کشاورزان دارند این موضوع است که آیا بادام زمینی قابل کشت در همه نقاط کشور می باشد؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است. با توجه به اینکه بادام زمینی یک گیاه کاملاً گرم سیری می باشد کشت آن در بسیاری از آب و هوا های عمومی کشورمان امکان پذیر می باشد. کشاورزان عزیزمان در نقاط مختلف کشور می توانند شاهد مثال های بسیاری را در شهرهای هم جوار خود ببینند که بادام زمینی را به راحتی کشت می نمایند.

عرضه مستقیم بذر بادام زمینی
عرضه مستقیم بذر بادام زمینی

چرا باید بادام زمینی کشت نماییم؟

کشت بادام زمینی دارای ویژگی های بسیاری می باشد که به همین دلیل توانسته بسیاری از کشاورزان را به کشت این محصول ترغیب نماید. از جمله ویژگی های کشت بادام زمینی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مصرف آب بسیار کمتر
  • نگه داری به مراتب راحت تر
  • سازگاری با انواع آب و هوای کشور
  • تولید مناسب محصول
  • کشت دوگانه محصول(در کنار بادام می توان محصول دیگری نیز کشت نمود)
  • قیمت مناسب فروش
  • بازار فروش بسیار مناسب
  • عرضه آسان تر بادام زمینی

چرا بذر بادام زمینی آستانه اشرفیه؟

یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان بادام زمینی در کشور شهرستان آستانه اشرفیه می باشد. این شهرستان با دارا بودن زمین های بسیار مناسب برای کشت این محصول توانسته رتبه یک تولید بادام در کشور را به خود اختصاص دهد. در آستانه اشرفیه با همت جهاد کشاورزی در سال های اخیر نوعی بذر بادام زمینی باکیفیت عرضه گردیده که کیفیت و میزان محصول بسیار مناسب تری نسبت به سایر بذر ها دارد. بذر بادام زمینی آستانه اشرفیه به بذر گلی معروف می باشد که بسیار برای کشاورزان مناسب بوده و در رشد تولید آنها میتواند سهم به سزایی داشته باشد.

عرضه مستقیم بذر بادام زمینی
عرضه مستقیم بذر بادام زمینی

عرضه مستقیم بذر بادام زمینی آستانه

ما و همکارانمان در اینجا با عرضه مستقیم انواع بذر های بادام زمینی داخلی میتوانیم نیاز مشتریان و کشاورزان را به تهیه و خرید بذر بادام باکیفیت برطرف سازیم. از این رو کافیست شما با مشاورین ما در ارتباط باشید تا بهترین بذرهای بادام باکیفیت را با قیمت های بسیار مناسب و همچنین به صورت مستقیم خریداری نمایید. به یاد داشته باشید که این کار برای کشاورزانی که به تازگی شروع به کشت بادام نموده اند همراه با مشاوره های رایگان کشت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با ما در تماس باشید.

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

فروش بذر بادام زمینی در تهران

فروش بذر بادام زمینی در تهران و انواع بذر بادام موجود در ایران

فروش بذر بادام زمینی در تهران چند سالی است که رو به افزایش می باشد. …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *