فروش بادام
خانه / بادام زمینی با پوست / قیمت بادام زمینی خام با پوست در کشور

قیمت بادام زمینی خام با پوست در کشور

قیمت بادام زمینی در داخل کشور چگونه است؟ چه نوع بادام زمینی هایی در داخل کشت میشوند؟

اگر شما هم یکی از مصرف کنندگان بزرگ انواع بادام زمینی های داخلی هستید یکی از مشکلات شما شاید تهیه بادام زمینی باکیفیت داخلی باشد. این مشکل در سالهای اخیر با افزایش قیمت بادام زمینی ها بسیار بیشتر شده و راه حل مناسبی نیز برای آن یافت نشده است اما ما در این مطلب میخواهیم ابتدا انواع بادام زمینی های داخلی را برای شما بازگو نماییم و سپس از کیفیت هرکدام برای شما بیشتر بگوییم. باید بدانید در کشور ما بادام زمینی امروزه در نقاط بسیاری از کشور کشت میشود و به صورت خام و با پوست روانه بازار میشوند و شما برای تهیه آنها میتوانید بسیار راحت اقدام کنید. با ما همراه باشید.

انواع بادام زمینی داخلی

در کشور ما گونه های مختلفی از بادام زمینی کشت نمیشود و عموماً از یک گونه ای اصلاح شده که کیفیت بسیار مناسبی نیز دارد استفاده میشود به همین جهت ما در کشور گونه های فراوانی از بادام زمینی را امروزه یافت نمیکنیم اما بنا بر مناطق کشت شده بادام زمینی ها شما میتوانید بادام های باکیفیت و یا متوسطی را مشاهده نمایید که از لحاظ ظاهر و یا طعم بسیار متفاوت هستند

انواع بادام های ایرانی

  1. بادام زمینی آستانه اشرفیه
  2. بادام زمینی پارس آباد
  3. بادام زمینی گرگان (مینو دشت)
  4. بادام زمینی گلی شده
  5. سایر بادام های داخلی

بادام زمینی آستانه اشرفیه

آستانه اشرفیه شهری در شمال کشور که دارای بهترین نوع بادام زمینی در کشور نیز میباشد. این شهر از لحاظ تولید بادام زمینی بیشترین تولید را در کشور به خود اختصاص داده و در بین تاجران بادام زمینی آستانه یکی از محبوب ترین ها میباشد. تهیه بادام آستانه اشرفیه به مشتریان طعم واقعی بادام را میچشاند. باید به این نکته هم اشاره نماییم که رقم بادام زمینی آستانه در قدیم بسیار معروف بوده اما امروزه با ورود رقم های جدید این رقم کمتر مورد استفاده قرار میگیرد و همین باعث کم شدن بادام های آستانه شده است.

قیمت بادام زمینی

بادام زمینی پارس آباد دشت مغان

بادام زمینی پارس آبادی و یا همان بادام دشت مغان یکی از فراوان ترین بادام ها در کشور محسوب میشود. رقم این بادام در گذشته بسیار پر طرفدار بوده اما ورود انواع آفت ها سبب شده کشاورزان این استان امروزه از کشت بادام های گذشته خود به سمت کشت بادام با رقم جدید رو بیاورند و علاوه بر تولید بیشتر کیفیت بهتری نیز از بادام های جدید بگیرند. بادام های پارس آبادی بسیار با کیفیت تر از گذشته امروز در بازار ها به صورت باپوست خام و همچنین برشته یافت میشود و شما میتوانید قیمت بادام زمینی های پارس آبادی را با سایر بادام ها بسیار راحت مقایسه نمایید.

قیمت بادام زمینی

بادام زمینی مینو دشت گرگان

گرگان نیز یکی دیگر از تولید کنندگان بزرگ بادام زمینی میباشد. این شهر یکی از گونه های بادام زمینی را در گذشته کشت مینمود که مقداری ریز تر از بادام های آستانه و یا دشت مغان بوده و از این جهت مشتریان به خصوص خود را داشته است. بادام زمینی های مینو دشت کیفیت طعم مناسبی دارند و از این کیفیت خود در صنایع مختلف استفاده میکنند و قیمت های مناسبشان نیز سبب شده مشتریان خوبی برای خود داشته باشند. در بین بادام زمینی های داخلی یکی از بهترین بادام ها همین بادام زمینی مینو دشت میباشد.

قیمت بادام زمینی

بادام زمینی گلی

یکی از ارقام اصلاح شده بادام زمینی در کشور ما بادام گلی شده آستانه اشرفیه میباشد. این بادام دارای کیفیت بسیار مناسب و همچنین ظاهر عالی بوده و امروزه در بسیاری از شهر های دیگر کشور علاوه بر شهرستان آستانه اشرفیه و همچنین پارس آباد کشت میشود. یکی از ویژگی های این رقم سازگاری آن با شرایط سایر شهرهای کشور بوده و از سوی دیگر طعم و مزه بسیار مناسب آن به این بادام شهرت بسیار بیشتری داده است. بادام زمینی گلی امروزه بیشترین سطح زیر کشت بادام را در کشور به نام خود ثبت نموده است و همین جهت شما در بازار این بادام را بهتر و بیشتر میتوانید با قیمت های مناسب تهیه نمایید.

قیمت بادام زمینی

سایر بادام زمینی های داخلی

در سایر شهرها و استان های کشور نیز بادام زمینی های باپوست خام نیز کشت و روانه بازار میشوند. از این استانها میتوان به استان های جنوبی مانند شیراز و شهرهای بندی اشاره نمود تا شهرهایی در خراسان شمالی و جنوبی و حتی در شهرهای کرد نشین کشورمان. امروزه بر اساس میزان مصرف آب مناسب بادام زمینی و همچنین مشتریان خوبی که برای خرید این محصول وجود دارد در اکثر نقاط کشور شما میتوانید افرادی را بیابید که تولید بادام زمینی مینمایند و یا بادام زمینی به فروش میرسانند.

قیمت بادام زمینی

قیمت بادام زمینی خام داخلی

قیمت بادام زمینی در نقاط مختلف کشور بسیار متفادت میباشد. از آنجایی که حدود هشتاد درصد بادام زمینی های داخلی در شمال کشور و درشهرستان آستانه اشرفیه تولید و روانه بازار میشود شما میتوانید بادام زمینی های داخلی را در اینجا به راحتی و با قیمت های مناسب خریداری نمایید. از سوی دیگر قیمت بادام زمینی های داخلی و هر کدام از آنها بسیار با یکدیگ متفاوت میباشند که شما از طرریق راه های زیر میتوانید به اطلاعات بیشتری در مورد بادام زمینی و همچنین قیمت های آنها دست پیدا کنید.

  1. از طریق تماس مستقیم با کارشناسان واحد پشتیبانی و فروش ما
  2. از طریق سایت و لیست قیمتی که از این طریق به اطلاع عموم میرسد
  3. از طریق کانال های مختلف ما در فضای مجازی که در سایت آدرس آنها قرار داده شده است
  4. از طریق پیامک
  5. برای مشتریان خارجی از طریق ایمیل نیز این اطلاعات قابل عرضه میباشد

لیست قیمت انواع بادام زمینی ایرانی

 

قیمت انواع بادام زمینی ایرانی در اینجا برای مشتریان به روز رسانی خواهد شد.

برای دانلود لیست قیمت کافیست بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

 

منبع: بادام زمینی ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده بادام زمینی خام

خرید بادام زمینی با پوست درجه یک با ارزان ترین قیمت

در بازار ایران انواع مختلفی از بادام زمینی ها وجود دارد که می توان نیاز …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *